Gå til innhold

Syn på cheerleading (pluss video klipp)


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som driver med cheerleading. Jeg har derevet med mye, taekwond, turn, amerikansk fotball b.l.a. Så langt er Cheerleading den tøffeste idretten jeg har drevet med. Jeg vet at mange tror det går ut på å stå på sidelinjen på fotballkamper å vifte med pom-poms (dusker). Men det er så langt fra sannheten du kan komme. Det er ikke det det handler om.

 

Det krever god fysisk form og god kroppskontroll. På treningene så løfter vi folk og bygger ulike pyramider, samt kaster Flyerene opp i luften der de utfører ulike akrobatiske elementer.

 

Sjekk videoene på denne siden for å få et litt annet syn på cheerleading: Pro X

Tror det skulle fjerne alle fordommer enkelte persoer måtte ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye veier en jente av den typen som er med i denne filmen? Ser utrolig fett ut.

Ikke vet jeg, men jeg må si jeg ble ganske imponert da han snurret henne 360 grader med hånden. Det så så UFATTELIG LETT ut.

Damn! Synes ikkje det ser lett ut eg...

 

Jaja, det er no fotball eg er opptatt av då, så det passer liksom ikkje med

cheerleading, men sikkert kult for dei som er interessert i basket/amerikansk fotball :yes:

Lenke til kommentar

Her har vi noen som har skjønt det. I Norge i dag er det bare fire gutter i tillegg til meg som driver med cheerleading. Det er i grunn litt synd for vi er ikke nok til å stille i Mix klasse i VM. Så under årets VM må jeg nok nøye meg med en tilskuerplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...