Gå til innhold

Syn på cheerleading (pluss video klipp)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F.A.G.G

Meget givende post. Fire bokstaver. Meget bra. Det er også veldig fint å se alle de argumentene du hadde som backer opp denne meningen din. Jeg blir nesten rørt når jeg leser slikt. Utrolig inspirerende :hrm::nei:

 

Nei det er slike personer som deg som folk flest tar useriøs. Hvis du virkelig syns det er homofilt med cheerleading så vil jeg gjerne høre hvilke argumenter du har for det. JEg skal love deg at uansett hva du måtte komme med så kan du ikke vinne denne diskusjonen om det så snødde rosa kaniner på baksiden av månen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Eksen min driver med dette! For tiden tror jeg hun underviser i det :)

Er utrolig kult! Og om man da er gutt så er det jaggu masse bra damer der :)

Lenke til kommentar
Eksen min driver med dette! For tiden tror jeg hun underviser i det :)

Er utrolig kult! Og om man da er gutt så er det jaggu masse bra damer der :)

Hva heter hun da? Hvor går hun, kansje jeg vet hvem det er.

 

Hvordan kan en gutt begynne med det hvis det er så få gutter? Er vel ikke så mange klubber (som tar imot gutter)? Hadde vært kult å prøvd.

 

Joda, det eneste man behøver å gjøre er å finne ut hvor og når det er trening. Deretter er det bare å dukke opp. Tviler på at de vil utestenge deg. Tror de fleste bare syns det er gøy at gutter begynner med det. Dessuten så skal jeg love deg at hvis man først begynner så blir man hekta. Det er så ufattelig gøy.

 

I sommer skal vi dra på treningsleir til Tsjekkia, så når leiren er over skal vi bare kul'an halvannen uke før vi reiser hjem igjen. Det kommer til å bli så utrolig fett. Og i høst er det VM i cheerleadign. Det arrangeres i Japan og jeg skal selvfølgelig være med å se på hvordan det går med de norske jentene. Er fire jenter på laget mitt som er med på landslaget så det blir kult.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...