Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neivel, Vegard_ unnskyld for å være så påståelig...kanskje jeg burde avslutte hver setning med et "antar jeg"? Jeg er ganske sikker på at homofile har mer analsex enn heterofile i forhold til prosent homofile vs. heterofile, men jeg kan jo ikke vite det.

 

Hvorfor sier du ikke bare svarene?

6649612[/snapback]

Du kan jo anta og tro og vente hva du vil, men så lenge du ikke vet det sikkert, så ikke gå ut ifra at det er sånn.

 

Og jeg ser ingen grunn til at en større andel av homsepar skal ha hyppigere analsex enn heterofile par fordi de ikke har mulighet til å ha sex på like mange måter som heterofile par har.

 

 

Først og fremst må du innse at homofili er medfødt.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror også at homofile har mer analsex enn heterofile nettopp pga at det er mindre annet å velge imellom. Si du skal kjøpe en bil og kan velge mellom rød, gul, blå, lilla og svart. Så skal naboen kjøpe bil og kan velge mellom rød og gul. Hvem har størst sjans for å velge rød? Jo, naboen.

 

Uansett, dette med analsex og hvem som liker det best er IRRELEVANT.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Først og fremst må du innse at homofili er medfødt.

6649718[/snapback]

 

Lurer på hva vi hadde vært hvis ikke den ene preferanse ble fremholdt som den eneste riktige fra barnsben av. Hadde vi da vært så frie at vi hadde søkt, og oppnådd kjærlighet fra begge kjønn uten sjenanse. "bombardement" fra omgivelsene former deg som menneske, på skolen får du høre fra lærere og medelever at du kan ikke ditt og datt, etter mange nok meldinger har "podingen" festet seg i hjernen, og du forteller deg selv automatisk at dette kan jeg ikke, derfor får du det heller ikke til, fordi fantasien bestemmer over viljen/lysten.

 

Hva er egentlig så galt med å foretrkke det ene eller andre? Er ikke behovene for tilredstillelse like verdifulle??

Lenke til kommentar
Vel, jeg tror også at homofile har mer analsex enn heterofile nettopp pga at det er mindre annet å velge imellom. Si du skal kjøpe en bil og kan velge mellom rød, gul, blå, lilla og svart. Så skal naboen kjøpe bil og kan velge mellom rød og gul. Hvem har størst sjans for å velge rød? Jo, naboen.

 

Uansett, dette med analsex og hvem som liker det best er IRRELEVANT.

6649766[/snapback]

Nei, det er ikke irrelevant, for de fleste homofobe jeg kjenner misliker homser fordi de synes analesex er ekkelt.

 

Og hvorfor må jeg forklare to ganger at man ikke kan bruke sannsynlighetsregning på slike ting? Skal du se det sånn må du jo omformulere til "Homser har oftere analsex fordi de oftere treffer rumpa, rett og slett fordi det er færre muligheter." Det blir bare dumt.

 

Tingen med analsex er at kun menn kan utføre analsex på andre (analfingring ekskludert) og det er veldig forskjellig om man liker å utføre analsex på andre fra person til person, men i et homsepar har man to menn, så sjansen for at en mann som liker å utføre analsex er en del av paret, er større. Hvorvidt den andre parten liker å motta analsex, er en annen sak.

 

Der påstår vel du noe? Homofili er medfødt...? Det kommer vel ann på fra person til person antar jeg?

Homofili er like medfødt som heterofili. Biseksualitetens eksistens kan kanskje brukes som et bevis på det.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Jeg vil anta at legninger ikke er medfødt, men noe man finner ut av i senere tid som oftest.

 

Kjedelig å ikke ha noe hull å stikke den inni da :roll: Kan lissom ikke gå all the way med bare oralsex...det blir vel kjedelig i lengden.

6650140[/snapback]

Godt poeng egentlig.

 

Men siden alt fra øyefarge til politisk synspunkt er bestemt allerede under unfangelsen av mennesker, vil jeg finne det rart om legningen bare skulle dukke op underveis, men verken jeg eller forskere som jobber 24/7 med dette, vet det sikkert. Derfor synes jeg ikke vi skal gå utifra noe annet enn det mest sannsynlige, nemlig at en legning er medfødt.

 

 

Grunnen til at mange finner ut at de er homofile/bifile lenge etter at de heterofile har funnet sin legning, er at man alltids tar det for gitt at man er heterofil og at man helst vil være helt 100% sikker på om man liker gutter, jenter eller begge deler før man tør å stå fram som noe i det hele tatt. Og her snakker jeg av egen erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg var ganske sikker på at det ikke er bevist at homofili er medfødt. Litt av grunnen til dette var at undersøkelsen av et enegget tvillingpar, hvor den ene ble homofi, og den andre ble det ikke. I genene var de helt identiske, og derfor skulle de ha hatt samme legning, men den ene ble altså homofil.

Lenke til kommentar
Jeg var ganske sikker på at det ikke er bevist at homofili er medfødt. Litt av grunnen til dette var at undersøkelsen av et enegget tvillingpar, hvor den ene ble homofi, og den andre ble det ikke. I genene var de helt identiske, og derfor skulle de ha hatt samme legning, men den ene ble altså homofil.

6650340[/snapback]

Ja, det er slike forskningsrapporter som gjør situasjonen vanskelig å bedømme, men det er et stort men:

 

Siden forskere ennå ikke har funnet et gen eller noe slikt som helt sikkert kan anslå en legning hos en person, holder ikke undersøkelsen vann, siden forskerne da kan ikke være helt sikre på om den ene eller den andre ljuger. Det finnes jo skaphomoer og motehomoer. :shrug:

 

Har noen link til denne undersøkelsen? :p

 

 

Er jo også en teori om at alle er født bifile.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Hva er nå grunnen til at mange plutselig finner ut at de er homofile? :dontgetit:

6651632[/snapback]

 

Vel, hvis de føler at de ikke klarer å ha noe godt forhold når man er hetero kan man jo alltids prøve seg med en med samme kjønn?? Ikke vet jeg hvordan de er sikker, men jeg støtter min teori :p DEssuten TROR jeg at det er mange som utgir seg for å være hetro faktisk er homofil... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er ganske sikker på at homofile har mer analsex enn heterofile i forhold til prosent homofile vs. heterofile, men jeg kan jo ikke vite det.

Som du sier, man kan jo ikke vite - men ville vært naturlig å tro det. Dog, ikke dermed sagt at homofile har ofte sex enn hetrofile...

 

La oss si analsex fire ganger i uka, bra for kroppen, evt. rompehullet og ting rundt?

Fire ganger i uka eller syv ganger i uka; har ingen ting å si.

Hverken bra eller dårlig for kroppen. Hvertfall ikke dårligere enn hetrosex.

Er en ganske kraftig muskel der bak som tåler enn del. Så fremt ikkke begynner å føre inn store fremmedlegmer så blir den hverkan slapp eller dårlig av analsex.

 

Først og fremst må du innse at homofili er medfødt.

Homofili er like medfødt som heterofili

Personlig velger jeg ikke å tro at det er medfødt hvem man skal få følelser for og hvem man skal bli glad i i løpet av livet.

Jeg har heller ingen problemer med å se at ei jente f.eks. en gang i livet møter ei annen jente som hun finner mer trygghet, omsorg og medfølelse i enn en gutt hun tidligere var sammen med, og derfor kanskje forelsker seg i henne..

 

Hvis alt dette virkelig er medfødt, så jøye meg - da er mennskene jammen mer forutbestemt enn jeg hadde trodd.. :)

Lenke til kommentar
Er det ikke normalt at rompehullet blir større etter analsex? Derfor løs avføring?

6654808[/snapback]

Nei...

 

Som sagt, ringemuskelen er meget takler slik like bra som kjevemuskelen din takler å spise brød..

 

Størrelsen på selve rompehullet har vel ikke så altfor meget å gjøre med selve avføringens tetthet..uten at jeg vet så altfor mye om akuratt det eller vil gå noe nærmere innpå det.. :p

 

Damer går ganske rart en god stund etter å ha hatt analsex.

Huh, gjør de? Har jeg aldri sett hvertfall... :ermm:

 

Ville de ikke da også vært naturlig for de å gå litt rart etter de har hatt en stoor, varm, saftig, innbydene og fristende staka oppi vaginaen..? :hmm:

Endret av Danko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...