Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Humm.. Merkelig at folk alltid skal komme inn her å legge ut om fordommene sine.

 

Håper han ble utestengt for evig tid!

6608881[/snapback]

Håper vi klarte å omvende han litt, hehe. Det er i hvert fall mitt mål med å poste her.

Lenke til kommentar
Folk kan da ha de meninger de vil så lenge det er konstruktivt. De kan for all del ha en viss destruktiv mening også, men jeg kan ikke se vitsen med å ytre den siden av debatten. Tror dog vi trenger noen generasjoner før homofili ikke blir sett på som unormalt desvere.

6612218[/snapback]

Her i Norge, ja, men Norge er jo likestillingsnasjonen. Hva med USA, Iran, Afghanistan, Israel og andre land med lav homomoral/annerledes syn på homofile? Det vil jo ta flere hundre år hvis man ikke finner en kur mot homofobi.

 

Og hva med bifile? Vil de noensinne bli forstått? :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke imot homofile eller homofili i seg selv. Er derimot imot veldig feminine folk som veldig mange prosent av homofile personer er i forhold til heterofile personer. Dette kan selvsagt være heterofile personer også.

 

Disse personene har kun sitt eget utseende som interesse og bryr seg ikke om noe annet. De aksepterer denne feminismen og håper at hele verden kan bry seg litt mer om utseendet på romper og barbering og diverse.

 

Faktisk så gjelder dette en god del jenter også, som er så høye på pæra at det er sykt. Som KUN bryr seg om sitt eget utseende.

 

"Fisk æææææsj? Kan de ikke finne på fisk med litt med smak lissom (file negler/lese jenteblad)...Husker ikke helt den reklama, men u get my point.

 

Trangere og trangere bukser til menn, og yngre og yngre jenter, formet spesielt for å fremheve og vise diverse bakdeler. Who are you kidding? We all know what you are trying to do. Faktisk så trodde jeg at de fleste jenter ikke likte at gutter ser på de mer intime delene deres, uansett hvor unge de er. Likevel vises de frem som hvilket som helst nybakt brød.

 

Don't get me wrong - jeg ELSKER jenter i seg selv. Bare ikke en god del av dem.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Som Otto sa: La homsene holde på til de ikke har ett hårstrå igjen i baken!

 

Eg forstår hva "Armenminau" mener. Er mange folk eg ikke liker. Mange folk eg ikke har noen interesse av å være i nærheten av rett og slett fordi eg ikke liker de. Det er min rett. Eg bestemmer selv hva jeg føler for folk.

Det som derimot ikke er greit er å hate og som ett resultat av hatet trakkasere og slenge dritt til feminine folk, homofile eller innvandrere eller whatever.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke heller at alle homser har analsex, men som sagt vil jeg TRO det er mere utbredt blant homser, enn hos heterofile. Jaja, så klart kan heterofile også ha analsex..

 

Jeg klarer tydeligvis ikke forklare meg godt nok, jeg prøver hvertfall ikke si homser kun har rumpesex, kun fordi de er homser..

6588592[/snapback]

Hehe, nå misforstår du meg.

 

Jeg vet godt at alt du gjorde var å tro at analsex er mer utbredt blant homofile. Jeg prøver å si at det ikke er noen grunn til å tro det. :)

6588665[/snapback]

Jeg vil tro analsex er mer utbredt i forhold til hvor mange prosent av homser som gjør det i forhold til hvor mange prosent av heterofile som gjør det.

Lenke til kommentar
Det som derimot ikke er greit er å hate og som ett resultat av hatet trakkasere og slenge dritt til feminine folk, homofile eller innvandrere eller whatever.

6642881[/snapback]

Jeg skjønner hva du mener. Derimot om noen av disse trakkaseren og slenger dritt til meg på grunn av mine meninger om dette temaet, så ser jeg ingen grunn til å fortelle dem direkte hva jeg mener om hvordan de er.

 

Derimot, med innvandrere og homofile o.l. virker ikke dette da legninger og hudfarger ikke har noen grunn å diskrimineres.

Lenke til kommentar

Kom på noe som skjedde for litt siden.............

 

Jeg og ei vennine var i sentrum, og det var vist en slags homse demostrosjon/parade. Og vi ble til slutt stoppet av 3-4 homefile menn, og de drev å babla i vei. "viste du at homofile har de rettighetene, og at vi homofile faktisk blir undertrykket og sett på som mental syke?"

 

JAOK!

 

Til slutt så danner det en liten flokk rundt oss, og noen av dem driver å kliner....

Jævla Homser! tror du ikke at jeg driter i at du er homofil? ser du ikke tidenes careface kanskje? and what's up with this shit of some kind of a parade!" Hvorfor skal faen meg de fleste homofile gjøre så stort ut av at de er homofile? Herre min, skal vi hetrofile lage en hetrofilparade elns? Er så klart ingen homo hater, men hvorfor i helvette skal noen av dem gjøre noe stort ut av at de er homofile..........

:realmad:

 

Jeg vil jo så klart at de som velger å være homofile skal ha samme rettigheter som oss andre, men jeg er forsatt skeptisk til adopteringa som jeg nevnte tidligere i denne tråden.......

Lenke til kommentar
Disse personene har kun sitt eget utseende som interesse og bryr seg ikke om noe annet. De aksepterer denne feminismen og håper at hele verden kan bry seg litt mer om utseendet på romper og barbering og diverse.

 

Trangere og trangere bukser til menn, og yngre og yngre jenter, formet spesielt for å fremheve og vise diverse bakdeler.

 

Å bry seg om sitt eget utsenede kan kalles feminint ja, men det du beskriver går mer under overfladiskhet, forfengelighet og for å bruke et veldig passende engelsk ord "vanity".

 

Faktisk så trodde jeg at de fleste jenter ikke likte at gutter ser på de mer intime delene deres, uansett hvor unge de er. Likevel vises de frem som hvilket som helst nybakt brød.

Vel, for det første så er vel verken jenter eller gutter en homogen masse som tenker og handler akkurat likt. For det andre så så liker noen jenter å vise frem kroppen sin, om de har lyst til det så er det vel ingenting galt med det? (Tviler på at de har noe i mot at folk ser på seg hvis de kler seg i en stil som "oppfordrer" folk til det.) Og hvorfor skal det være verre at gutter gjør dette?

 

Don't get me wrong - jeg ELSKER jenter i seg selv. Bare ikke en god del av dem.

Veldig relevant og viktig at du deler dette med oss! Og veldig bra at du er negativ til feminine, for hvis du ikke er det så er du homo!111 (Jepp, det var ironi.)

 

Er derimot imot veldig feminine folk som veldig mange prosent av homofile personer er i forhold til heterofile personer. Dette kan selvsagt være heterofile personer også.

Jeg tar denne til slutt. Du har et skrudd syn på feminitet. Grovt generaliserende Det blir som å si at "de dere maskuline folka er primitive og bryr seg KUN om hvordan de får et ligg!" (Muligens et dårlig eksempel, men jeg tror du tar poenget mitt.)

 

Feminine ting kan være ting som følsomhet, forståelse og mange andre ting. (I noen kulturer så er beskjedenhet sett på som en feminin verdi, stikk i strid av din definisjon.)

 

 

Så lenge det ikke skader noen: la folk være seg selv. Å gå i mot dette prinsippet hindrer(og dermed psykisk skader) folk i å være seg selv og er umoralsk.

 

Derimot, med innvandrere og homofile o.l. virker ikke dette da legninger og hudfarger ikke har noen grunn å diskrimineres.

Nyere forskning viser graden av feminitet og maskulinitet er medfødt. (Og at muligens er samme mekanismen som foresaker homofili og feminitet blant gutter, derav at det er mange med begge disse egenskapene.)

 

Men uansett, skal ikke folk som har ting som IKKE er medfødt også bli respektert for det? (Forutsatt at det ikke går utover noen.)

 

Jeg vil tro analsex er mer utbredt i forhold til hvor mange prosent av homser som gjør det i forhold til hvor mange prosent av heterofile som gjør det.

Det er mulig, men antall personer så vil det uansett være mange mange flere hetrofile som bedriver dette. Det som er et tankekors er at de som bruker dette som argument i mot homofili virker ikke til å bry seg med om at hetrofile gjøre det eller ei.

 

*snip*

Grunnen til at mange homofile gjør så stor sak ut av det er at de har i historien(og forsatt til en hvis grad) blitt undertrykket og utsatt for mye hat. Noen negere, jøder, kvinner og andre grupperinger gjør gjerne "big deal" ut av sin gruppetilhørighet og.

 

Men er enig i at det muligens er for mye fokus og at homoparadene ikke støtter deres sak. (Selv om jeg synes paradene kan være stillige, men la oss heller lage en mye kulere parade: alle folk-paraden! :wee:)

 

Men skal jeg dømme utifra inlegget ditt så bryr du deg tydeligvis veldig mye om at de er homofile. "Noen av dem drvier og kliner..." Hadde du reagert såpass som du virker til å ha gjort hvis en hetrofilt par hadde gjort det samme? Samme rettighter, men skeptisk til adoptering?

 

Du virker litt selvmotsigende... :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
QUOTE(vjhn90 @ 09/08-2006 : 20:14)  *snip*    Grunnen til at mange homofile gjør så stor sak ut av det er at de har i historien(og forsatt til en hvis grad) blitt undertrykket og utsatt for mye hat. Noen negere, jøder, kvinner og andre grupperinger gjør gjerne "big deal" ut av sin gruppetilhørighet og.    Men er enig i at det muligens er for mye fokus og at homoparadene ikke støtter deres sak. (Selv om jeg synes paradene kan være stillige, men la oss heller lage en mye kulere parade: alle folk-paraden! )    Men skal jeg dømme utifra inlegget ditt så bryr du deg tydeligvis veldig mye om at de er homofile. "Noen av dem drvier og kliner..." Hadde du reagert såpass som du virker til å ha gjort hvis en hetrofilt par hadde gjort det samme? Samme rettighter, men skeptisk til adoptering?    Du virker litt selvmotsigende...

 

 

Det at de klina rett foran trynnet på oss virket som at de ville "look at us, we are gay" men jaok!

 

Og når det gjelder det med adopteringa, jeg veit med meg sjøl at jeg ville ha klikket helt hvis jeg hadde en sønn som hadde stått fram, jeg har tenkt over det flere ganger, hvis han som jobber i bensinsstajonen er homo; face. Hvis sjefen min er homo;face men hvis min far eller sønn hadde stått fram; skutt meg sjøl.

Jeg veit egentlig ikke hvorfor jeg tenker slikt, men jeg tenker på oppveksten til det barnet, Jeg er sikker på at han kommer til å bli mobba for resten av sitt liv, og at det fører til at det homofile paret skammer seg osv.....

 

Da er jeg skeptisk til adopteringa, ja jeg motsier meg sjøl..........

Lenke til kommentar
Og når det gjelder det med adopteringa, jeg veit med meg sjøl at jeg ville ha klikket helt hvis jeg hadde en sønn som hadde stått fram, jeg har tenkt over det flere ganger, hvis han som jobber i bensinsstajonen er homo; face. Hvis sjefen min er homo;face men hvis min far eller sønn hadde stått fram; skutt meg sjøl.

6643427[/snapback]

 

Hm. Flere som deg skulle tenkt som deg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...