Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Ja, men den typen homofile du nevner er sånn at hvis de får de får en flekk olje på seg så skriker de etter en dusj og nye klær, antar jeg.

Alle er ikke som de i homepatruljen.

 

I politikken ville den typen homofile som oftest ikke tåle noe motstand eller holde reg rolige når det kommer til diskusjoner o.l., antar jeg.

Du synes Per Kristian Foss er en rolig fyr når det kommer til politiske diskusjoner?

6657099[/snapback]

Jeg snakket om det typen homofile/personer som han nevnte som virket veldig feminine, slik som blandt annet de i homsepatruljen.

 

Etter slik jeg har forstått av homofile mennesker så er de mer ryddige og pensligere enn en vanlig mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok en gang oppfordrer jeg deg til å slutte å gå utifra at dine atagelser er fakta!

Hvorfor tror du at jeg skriver at jeg antar noe? Det betyr vel ikke at det er fakta. Jeg tror at det er sånn, men jeg kan jo ikke vite og jeg sier ikke at det er fakta.

6657122[/snapback]

Du skriver jo "antar jeg", "vel" og "sikkert" litt for ofte. Jeg prøver ikke å angripe deg, jeg påpeker bare at flere av dine antagelser er feilaktige eller ikke riktige og at du derfor ikke må handle utifra hva du antar. :p

Lenke til kommentar
Flere og flere menn dedikerer seg til stilen "metroseksuell", så jeg vil hvertfall tro at flere og flere heterofile menn blir mer og mer feminine, spesielt i de større byene der innflytelsen av slikt er mye større.

6657178[/snapback]

Hvorfor kan ikke folk ha ting i seg?

 

Jeg vil si at det er mer av det i byene fordi der henger ikke folk seg opp i hva naboen gjør og det er miljøer som aksepterer slikt.

 

Er jo ingen hemmelighet at mange sære folk(enten det er homofili, at de er feminine eller en anne sær ting...) ofte flytter til byen for å "komme ut".

Lenke til kommentar
Are u hitting on me? :ermm:

6658122[/snapback]

:!: :hmm: Kanskje det hadde vært en ide, jeg pleier å kødde litt slik med folk som er homofobe, og jeg tror faktisk at jeg har greid å gjøre noen mer åpne for å akseptere folks legning. Ganske gøy å se reaksjonene på en kompis dersom jeg bare på pur kødd stryker han over låret, enkelte blir ganske paniske, selv om de er fullstendig klar over at jeg er hetero :innocent:

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
:!:  :hmm: Kanskje det hadde vært en ide, jeg pleier å kødde litt slik med folk som er homofobe, og jeg tror faktisk at jeg har greid å gjøre neon mer åpne for å akseptere folks legning. Ganske gøy å se reaksjonene på en kompi dersom jeg bare på pur kødd stryker han over låret, enkelte blir ganske paniske, selv om de er klar over at jeg er hetero  :innocent:

6658156[/snapback]

Har ikke et inntrykk av at ArmenMinAu er homofob, men.

 

 

En i klassen min påpekte de rosa klærne mine ved å kalle meg PInk Panther en dag. Da snudde jeg meg og tok den klassiske "Grawr!"-bevegelsen. :wee: Han ble jo bare verre etter det, men det var jo artig nok.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om denne nye trenden med rosa og baby-blå klær osv. til gutter og menn.

 

For meg virker det litt rart når en skikkelig macho fyr går med det, en som har minimalt med sentimentalitet. Kanskje en måte å vise jenter på at man også har en følsom, feminin side? Eller kanskje den siden ikke eksisterer, men den rosa t-skjorta sier at du har det? :roll:

Lenke til kommentar
:!:  :hmm: Kanskje det hadde vært en ide, jeg pleier å kødde litt slik med folk som er homofobe, og jeg tror faktisk at jeg har greid å gjøre neon mer åpne for å akseptere folks legning. Ganske gøy å se reaksjonene på en kompi dersom jeg bare på pur kødd stryker han over låret, enkelte blir ganske paniske, selv om de er klar over at jeg er hetero  :innocent:

6658156[/snapback]

Har ikke et inntrykk av at ArmenMinAu er homofob, men.

 

 

En i klassen min påpekte de rosa klærne mine ved å kalle meg PInk Panther en dag. Da snudde jeg meg og tok den klassiske "Grawr!"-bevegelsen. :wee: Han ble jo bare verre etter det, men det var jo artig nok.

6658173[/snapback]

Hehe, kan tenke meg det ja.

 

Nei, homofob var kanskje ett dårlig ord, "litt kritisk til homofile" passer kanskje bedre :)

Lenke til kommentar

ArmenMinAU: Min erfaring er at mange av disse personene er alt annet enn feminine selv om de går i farger som er tradisjonelt sett feminine. Definisjoner forandrer seg akkurat som moter, når det inn med slike kler for gutter og er regnet for "tøft" og maskulint.

 

Går fks. ann å gå i relativt typisk guttekler og ha feminin personlighet. (Og feminin trenger ikke nødvendigvis bety at en er sterotyp "åh gid"-perosnlighet men at en fks. er veldig følsom, osv...)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg synes om denne nye trenden med rosa og baby-blå klær osv. til gutter og menn.

 

For meg virker det litt rart når en skikkelig macho fyr går med det, en som har minimalt med sentimentalitet. Kanskje en måte å vise jenter på at man også har en følsom, feminin side? Eller kanskje den siden ikke eksisterer, men den rosa t-skjorta sier at du har det? :roll:

6658222[/snapback]

Enig! :p

 

Rosamoten for gutter er bare teit, i likhet med moter som store solbriller, det ser rett og slett ikke bra ut på alle.

 

Selv både kler jeg og liker rosa, så det faller egentlig naturlig for meg å kle meg i rosa. Ikke med tanke på å dra jenter. Eller gutter, for den saks skyld. :wee:

 

 

Det teite er jo at rosa etterhvert har fått en offentlig assosiasjon til homofili. På 70-tallet var man ikke homo eller femi om man kledde seg i rosa. :shrug:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Hehe, i mine øyne er det fortsatt litt femi. Mange av disse virker som noen store koseklumper/kosegutter :p Virker bare feil etter min mening, men å gå innpå det blir ork.

 

Jeg liker ikke å følge moter og trender, men være megselv og ikke gå i klær som får meg til virke som en annen, men gå i klær jeg synes jeg ser bra ut og føler meg vel i.

Lenke til kommentar
Hehe, i mine øyne er det fortsatt litt femi. Mange av disse virker som noen store koseklumper/kosegutter :p Virker bare feil etter min mening, men å gå innpå det blir ork.

 

Jeg liker ikke å følge moter og trender, men være megselv og ikke gå i klær som får meg til virke som en annen, men gå i klær jeg synes jeg ser bra ut og føler meg vel i.

6658287[/snapback]

Tja, egentlig passer jeg godt til beskrivelsen "femi kosegutt". :wee:

 

Men er jo ikke homo av den grunn.

Lenke til kommentar
Det er unaturlig.

Fordi? ... Og da forventer jeg litt mer tungtveiende argumentasjon enn at "det er mann og kvinne som lager barn", osv. Hvorfor er det mer naturlig å kunne lage barn med sin partner enn å ikke kunne det? Homofili er like naturlig som heterofili, og har også alltid eksistert, på akkurat samme måte som heterofili. Det er ikke det spor mindre naturlig.

Tull. Se litt i dyreverden, det er en grunn til at du og jeg lever, hvis alle hadde vært homofile så hadde ingen av oss vært i live.

For å understreke så har jeg INGEN ting imot folk med annen legning pga av deres legning. Folk får være som de vil så lenge det ikke går utover andre.

 

Hvis man tenker litt mer på det, så er kanskje homofili i et større perspektiv en ting som ble satt i gang for å hindre overbefolkning. Bare en teori... (Ikke flame meg på dette, jeg liker gjerne å tro at ting har en vitenskapelig forklaring, men kan ikke få homofili helt til å stemme...)

3878201[/snapback]

Ja, se gjerne i dyreverdenen om du vil, der er det flust av homoseksualitet! Så ikke bruk det som et argument for at homofili ikke er naturlig.

Lenke til kommentar
Jo høres veldig dumt ut, enig i det  :blush:  men assosiasjoner som dukker opp og er der er ikke lett å komme unna

3882224[/snapback]

Hva om han stadig hadde kommet ombord med prostituerte kvinner, ville du reagert på det også? Eller om han var i et fast forhold med en mann? Hva er det egentlig du reagerer på?

Lenke til kommentar
Jeg har en homofil onkel og han har en samboer og de bor nå i oslo, men jeg tviler da ikke på maten hvis de er på besøk...

Jeg er ukonfortabel med at de kanskje har sex samme ja, men jeg tviler da ikke på maten..

3882249[/snapback]

Syns du det hadde vært mer komfortabelt å se ham for deg med en dame?

Lenke til kommentar
Hva vet du om hvordan det er for barna? Har du spurt noen av dem?

 

Hva med barn som vokser opp med kun mor eller kun far? Hvorfor er det unormalt å ha to fedre eller to mødre? Fordi noen vil nekte homofile å adoptere. Det kan anses som like unormalt å ikke ha biologiske foredlre. Det er ikke "normalt" det heller. Hva som er normalt er noe vi selv definerer og bestemmer.

 

Jeg er ikke enig med Dotten. Det er ikke OK å gå bort til homofile og si "jeg liker ikke det dere holder på med". Det er rett og slett frekt og krenkende. Det er ikke ulovlig å vise kjærligheten sin offentlig, og det er ikke et stort problem. Det er ikke akkurat som om det vrimler over av homofile som går og tafser og kliner i all offentlighet. Lukk øynene og gå forbi. Mind your own business, sier jeg bare.

3887013[/snapback]

 

Helt enig med deg. :yes:

Lenke til kommentar
Men om jeg hadde vært imot homofile, så bør jeg få lov til å gå bort til homofile og si "jeg liker ikke hva dere driver med" fulgt opp med en begrunnelse.

 

Dog ville jeg vært interessert i å høre den begrunnelsen, så lenge man tollererer at heterofile viser sin kjærlighet offentlig. Selv kan jeg ikke se hvorfor kjønn skal spille noen rolle når det kommer til å vise kjærlighet. Men jeg nekter ikke andre å mene noe annet og ser ikke det store problemet med det.

3886897[/snapback]

Går du bort til noen og sier at "jeg liker virkelig ikke den hårsveisen/hårfargen/buksa/genseren/våttævver" og så følger opp med en begrunnelse? Hadde du syns det hadde vært allright om en eller anna hadde kommet bort og sagt at du har et grusomt tryne, begrunner det, for så å spørre hvorfor du ikke gjør noe med det?

 

Det er et personangrep. Det er veldig lite koselig. Og ja, jeg snakker av erfaring.

De kunne likesågodt kommer bort og sagt hvor grusomt feit jeg var, el.

Jeg syns ikke det er greit overhodet. Greit at folk ikke syns det er naturlig, at de syns det er ekkelt, ol, men de kan da holde det for seg sjøl?

Det skal da være mulig å holde den du er gla i i hånda, nussa litt på, uten at noen skal komme og kritisere meg for det?

 

Hva hadde du sagt om noen hadde kommet bort og sagt det om deg, kjæresten din og din hetrofile legning (ja, jeg antar at du er hetrofil)?

Lenke til kommentar

"

Mine synspunkter på homofile:

 

...........

Nei .... homser syns jeg bare ikke noe om i det hele tatt. Skulle vært forbudt. Hvorfor vil noen egentlig ha bæsj på tissen isteden for en søt jente!......."

 

Ha ha ha! Utrolig morsomt. Selv om jeg ikke tror det er frivillig fra din side. Og jeg kan fortelle deg en liten hemmelighet: det går an å kombinere bæsj på tissen MED en søt jente! Tenk på det du. :dribble:

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...