Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan var din verste skoledag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den dagen som starta værts var 1. skole dag i 10. klasse.

Forsov meg, sykkla som bare pokker ned til skolen... men før jeg kom så langt klarte jeg å sykkle i en bil. Det endte opp i en liten flytur, og jeg var heldig som hadde sekk på meg. Landa på ryggen og reiste meg opp ganske fort. 2-3 minutter med forklaring og unskyldning, fikk vite navnet på eigeren av bilen, som jeg glemte før jeg kom frem til skolen. Kom inn i klasse rommet andpusten, forslått og 10 minutter for sein. Satt på skolen i 30 minutter før jeg ble kvalm og sa at jeg gikk hjem. Sykkla ned til mora mi, som jobber ca. 300 meter fra skolen. Det var ikke før jeg stod ute ved bilen og venta på mor at jeg innså at jeg hadde vert ganske så heldig, og at det kunne endt opp ganske mye verre hvis jeg hadde landa andreledes. Når jeg kom hjem så lå jeg i senga å så på God Morgen Norge i noen timer.

 

Senere på dagen sykkla jeg ned samme veien, og så et 4-5 meter langt bremse spor fra sykkelen. Når jeg kom frem til der jeg skulle, endte det opp i å "skryte" av kræsjet og vise fram såret jeg hadde fått på kneet.

 

Det er ikke den værste dagen, men den dagen jeg sikkert kommer til å huske lengst.

Lenke til kommentar

De fleste dagene fra barneskolen. Jeg og en kamerat og vi pleier å sitte og mimre noen ganger fra de dagene vi gikk på barneskolen, og det er ikke mye positivt å fortelle derfra...

 

Vi var en gjeng på 4 + en som alltid ville være med, men han var så teit husker jeg og ble banka av alle de andre hele tiden. Han mente at jeg var "lederen" for gjengen vår da, og han mente at jeg påvirka og bestemte over de andre vennene mine sånn at de ikke skulle like han! Etter flere småkrangler og fram og tilbake prøvde han faktisk å drepe meg ett par ganger tror jeg... Jeg kom hvertfall inn i klasserommet da han plutselig hoppa over meg og begynte å kvele meg!

 

En annen gang ble han sur og sparka sørpe i ansiktet mitt så da dro jeg til han så blodet spruta! Faen, dette skjedde jo på barneskolen... Men det er sant.

 

Han var også mye hos skolepsykologen som pratet med han om problemene sine, men han fortalte jo så mye rart om meg til hu, at JEG måtte til slutt sitte der og prate med begge to, og hu fikk meg til å føle meg skyldig og alt det der! En voksen person som satt og rakka ned på meg for ting jeg ikke hadde gjort osv.

Han trua også med å hoppe ut av vinduet mens jeg satt der og så på!

Det endte med at hu tvang meg til å være venn med han og gi opp de andre vennene mine.

 

Det var mye mobbing og slåsskamper også mellom andre hele tiden! Folk ble brekt beinet på og banka gule og blå på barneskolen. Det kom gjenger fra ungdomskolen og banka opp en annen fra 6. klasse en gang husker jeg. De løp mot han og sparka han rett ned sånn helt uten videre! Læreren vår kasta også vannballong i klassen når hun engang klikka for det var så mye bråk. Hun slo også en elev og dro han ut etter håret, en annen lærer ble brutalt sparket ned og eleven fikk 3 dager utviselse.

 

Men det positive var at jeg var sammen med den mest populære jenta da :p

(Tror hu var sammen med en annen samtidig også...) Hehe barneskolen sux

Lenke til kommentar

Merkelig. Det styggeste vi gjorde på barneskolen var å knuse malingsglass fra forminga opp etter fjellveggen bak skolen.

Men nå var jo barne og ungdomsskolen i samme bygg der jeg kom fra.

Ble engang holdt ut av vinduet etter beina fra 3. etasje av en halvgal 9. klassing.

Han var svær og var kjent for å få "rambo-anfall" innimellom.

Utrolig at jeg overlevde, for jeg husker jeg hylte og vrei meg noe voldsomt. Skulle nesten tro jeg VILLE ramle ned.

 

Kan ikke huske vi var spesiellt slemme med hverandre egentlig.

Men gutta var jo i mindretall 3 mot 12 jenter i hele ungdomsskolen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg husker på barneskolen i 5. klasse da vi hadde "kongen på haugen"(på en ishaug) og jeg ble jo dytta ned av de "store" 7. klassingene. og en gang var det en kar som dytta meg ned som jeg hata spesielt, jeg tok løpe fart og løp opp på haugen og sparka han i beinet, så han tryna og slo nesa i isen og begynte og blø som fy....

han løp etter meg og jeg begynte og mobbe han fordi han gråt. så kom det en lærer og skilte oss og når friminuttet var ferdig tok han meg igjen ved utedøra til skolen og han holdt meg fast og slo meg i hodet ørten ganger, mens jeg skjeldte han ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...