Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan var din verste skoledag?


Anbefalte innlegg

Fikk noen minner fra barneskole tiden år jeg leste om de drapstruslenne. Var ikke på skolen da, var på speidern.

Vi var på leir, og det var o som plaga verandre hele tiden. Sloss og det hele. Han ene som ble plaga fikk nok til slut og gikk inn i lavon og dro fram speider kniven og trua seriøst med å drepe alle som kom inn og seg selv. Speider lederne var ikke der akkuratt da, men det hele ble ordna av ei diplomatisk mor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, hadde det vel egentlig temmeli greit. Gir ikke folk juling og får dermed ikke noe selv.

 

Kan egentlig ikke komme på noe annet enn småsaker. Sitte grisefyllesjuk i klasserommet er vel noe av det kjipeste. Glemme viktige prøver ol var til tider også temmelig kjipt. "komme inn i klasserommet, hvorfor er det så stille her? Hmm, 2 blanke ark på pulten.. hmm.. Alarm! :p "

 

Hadde en lærer som var helt udugelig på videregående. Hun hadde 5 overheader som hun byttet på å bruke i leksjonene sine. Var noe av det kjedeligste noensinne. Ellers hadde vi mye prosjektarbeid i timene hennes, noe som betydde hjem til meg å spille 4 player Red Alert 2, noe som var temmelig ålreit.

 

Ja, dette var min rystende historie :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette skjedde vel i 1.klassen hvis jeg husker rett:

 

Var midt i en time og jeg gikk fra pulten min for å hente et eller annet. En av jentene i klassen hadde en saftflaske på pulten og jeg tenkte at jeg skulle plage henne litt. Jeg tok saftflasken i hånden, men hun klikket helt. Hun hoppet opp og tok tak i håret mitt og begynte å lugge meg som "&//"%¤. Hadde litt langt hår så jeg klarte ikke vri meg unna. Dette gjorde jo selvfølgelig meget vondt og jeg begynte å skrike(foran hele klassen), men det stopper ikke der! Da læreren fikk tatt bort dødsgrepet hennes sprang jeg bort i hjørnet og ropte etter mamma som bare pokker mens tårene trillet... Og mer enn det husker jeg ikke(heldigvis).

 

En annen liten episode fra barneskolen:

Hadde røde sokker på meg en dag og i friminuttet la noen merke til det. "Haha! Sigbjørn har røde sokker". Herregud det var flaut :blush:

Lenke til kommentar

Hadde en ekkel uvane å klø meg under nesa med genseren.

Denne dagen hadde jeg ullgenser. Var nettopp starta Grunnkurs elektro på videregående. Så sier en av karene som jeg knapt kjente "Du, du har ei diger buse på genseren". Tabbe.

 

Et annet eksempel fra VK1 elektronikk som egentlig bare var morsomt.

Satt på morran og halvsov ved pulten mens læreren skravla. Gled inn og ut av drømmeland kan man si. Karen oppdaga selvsagt at jeg var fraværende, og ropte "Tom Remi! Ta imot!" også gjorde han en kastebevegelse med armen. Jeg skvatt til og kasta meg av stolen og ned på golvet, til lærern og klassens store begeistring. Da man skulle ønske man kunne krype under gulvbelegget og bli der.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

tja har egentlig ikke hatt så mange ekle dager etter ungdomskolen,

men 6. og 7. klasse på barneskolen var et rent helvete!

 

foreldrene mine hadde netopp skilt seg og jeg måtte bytte skole,

jeg syntes selvfølgelig ikke at det var noe gøy at foreldrene skilte seg

å enda verre var det da jeg kom på den nye skolen...

jeg ble mye mobba av de fleste andre i klassen å jeg kjente ikke en eneste person på skolen...

følte meg ganske lost der jeg var i friminuttene, og hver skoletime satte jeg å grua meg til friminuttene siden jeg viste en eller annen kom til å finne på noe fuck,

var altid meg som var på bunnen av "klynga" ( alle kaster seg over en person )

var ganske ille med 20 personer over seg, var mange ganger jeg følte jeg skulle bli kvalt

 

men så kom ungdomskolen å jeg kom i klasse med masse folk fra en annen skole og da begynte ting å bli bedre..

enda bedre når jeg kom på videregående skole

 

barneskolen sux!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...