Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du er ikke alene, dessverre skjønner ikke kundeservice hva responstid/lag/latency er for noe. De ba meg teste opp og nedlastning, og konkluderte med at linja mi fungerte. Hastigheten er bra den, men ikke responstida.

 

Jeg har ett Speedtouch 780 Multimodem.

Flere som får <1ms ved tracert 10.0.0.138 og og 98ms på 10.0.0.138 ved eksterne ip/host (inkl. WoW-serveren)?

 

eks: tracert www.nix.no

 

PS! 10.0.0.138 er modemet fra Telenor.

 

Jeg har ca 230-320ms latency, hadde som regel aldri over 70ms med Ventelo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare meg eller er det jamretid? =/

 

Har forøvrig opplevd mye problemer med serverne i det siste, håper de snart kan begynne å fungere effektiv. Jeg hadde drept 3-4 gorillaer som jeg skulle skinne i STV før jeg fikk problemer med å loote og angripe, deretter ble jeg disconnected. Blizzard skylder meg skinning skill :p

 

Her ja, selvfølgelig er det allerede egen tråd på Blizzard sine egne forum :)

 

Nå virker hvertfall Stormreaver igjen.

 

Skinning skillen min gikk tilbake med 2 hakk =/

 

Snakket nettopp med en GM og de jobber hvertfall med problemet, han hadde ikke noe mer informasjon om det. Mens jeg snakket med det opplevde jeg forresten at en npc med 33hp igjen ikke døde, jeg tok alle DoT på han og nuket han, men han døde ikke. Det kom ingen beskjeder om at han var immun, at han blokket det, at jeg bommet eller lignende. Det verste var at mens jeg prøvde å drepe han klarte han å drepe meg, etter det kunne jeg ressurecte der hvor jeg døde, før jeg like etterpå ble tvunget til gravplassen i levende live. Akkurat nå er det umulig å spille med konstante loot og angrepsproblemer.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Har hatt samme problemer på Kilrogg, men ikke i dag. Skjedde i går, brukte 5 minutter fra jeg trykket på mount knappen før jeg begynte å gni meg i hendene for å trylle frem Brewfest Ram'en min.. :p Også generelle problemer med looting og folk som ikke vil dø og mobs som angriper løse lufta.

Fikk heller ikke honor i natt, men når jeg logga på nå, hadde jeg plutselig ca 60% av det jeg skulle ha fått i natt, minus det jeg har tjent opp i dag, telleren står på 0 kills og 0 honor selv om jeg hadde to tre timer i AV tidligere i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...