Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min realm (Khadgar) hadde noen bizarre problemer.

 

Ofte når man logget ut så ble characteren stående i game verdenen, klarte å lage et 100% fulltallig guild oppmøte med alts og mains og det hele stående rundt om kring. Outlands og Eastern Kingdom world serveren gikk ned konstant, mens Kalimdor gikk kanskje ned en eller to ganger. Instances var for det meste problemfrie, annet enn de obskure lagspikene som kom en gang i blant.

Var noen småproblemer med BG's også, joinet man som gruppe så fikk members ofte opp "Transfer aborted, instance not found" og de måtte entere manuellt.

Lenke til kommentar

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

1200 i kø på Grim Batol. Ikke at jeg dør her eller synes det er ille men, akkurat det og vente i en time for å spille et spill jeg betaler 100 kr/mnd for (og har lagt flere tusen kroner i fra før over flere år) er litt teit. :D

 

Edit: ikke èn time, flere timer, yay :p

Endret av tmg
Lenke til kommentar
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

1200 i kø på Grim Batol. Ikke at jeg dør her eller synes det er ille men, akkurat det og vente i en time for å spille et spill jeg betaler 100 kr/mnd for (og har lagt flere tusen kroner i fra før over flere år) er litt teit. :D

 

Edit: ikke èn time, flere timer, yay :p

 

 

Hehe, skjønner godt folk er irritert. Men samtidig ha i bakhode at det er en rimelig stor patch som akkurat er kommet ut. Og ikke minst hvor stabilt spillet er sån ellers..WoW er jo tros alt referanse spillet for alle mmorpg spill der ute.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...