Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra Blizzard, skal hjem nå, så nå må jeg kansellere... tåpelige greier. Et eller annet merkelig er det. Alltid. Blizzard klarer pokker ikke å gjøre én eneste ting uten at det er et eller annet merkelig som skjer.

Skrevet

tror at blizzard har endra sånn at når det står Downloading patch, så betytr det at den virkelig laster den ned og ikke blizz downloaderen.....

hvis noen forstod det:P

Skrevet

Spør igjen. noen andre som sliter med Neptulon? Jeg har kommet inn på mange andre servere og spilt i en god stund, men når jeg kommer inn på Neptulon blir jeg disconnecta etter 10 sek.

Skrevet

Frostwhisper er nede, får beskjed om at World er nede etter loading. Lagget som et helvete før krasjet også.

Går ikke an å lage toons og sikkert ikke logge på heller på den nye serveren Karazhan.

BLIZZARD IS NOT PREPARED

Skrevet

True words spoken.

Fikk i det minste questa litt med magen før serverne gikk ned.

Så var det inn igjen med druiden, 3 dc'er på vei fra fp i blasted lands til outlands, så gjennom portalen og 3 dc'er til på vei ned trappa.

GG Blizz

Skrevet

Noen som vet om man kan stille lytteporten manuelt i Blizzard- downloaderen? Og hvordan blir det om man skal spille flere fra samme IP? Kan jo ikke forwarde til mer enn en lokal maskin.... :hmm:

Skrevet

Yes! Doomhammer offline igjen for andre kveld på rad som eneste server... Fikk server shutdown message in 15 min oxo boom, server offline.. Hvis jeg mister den xpen jeg fikk i blood furnace nå blir jeg sur.. Var nære lvl >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...