Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når Blizzard downloader kommer står det bare cant find tracker eller noe. hva er dette?.. Jeg kommer ikke inn på WOW-europe heller...

6352099[/snapback]

 

 

Følg guiden jeg posta litt lengre oppe :)

6352114[/snapback]

Kunne du kanskje forklart det litt bedre? Orker ikke å gjøre feil, og har akkurat stått opp så er ikke 100% i hodet enda

6352165[/snapback]

 

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre, men poenget er at du laster ned den nevnte fila, pakker ut innholdet i wow folderen din (samme folder som wow.exe).

Deretter trykker du på Blizzard updater, så får du en feilmelding.

I samme øyeblikk som feilmeldingen kommer, dukker det opp en mappe som heter wow-patch i wow folderen din.

Dersom du flytter innholdet i wow-patch over til den opprinnelige wow folderen din og på ny trykker på blizzard updater, slipper du feilmeldingen og patchen innstaleres normalt :)

6352279[/snapback]

Skjønte det med engang jeg hadde våknet litt. Hjernen er ikke helt på topp når mine to brødre vekker meg å sier: Du må hjelpe oss, wow funker ikke!! Også rett på pcen, i halvsøvne

Lenke til kommentar
Greit nok at serverene ikke er oppe enda, men det som tar livet av meg er at jeg ikke får noe feilmelding, finner bare rett og slett ingen realms. Pluss kommer ikke inn på wow-europe.com og på News står det ingen ETA  :no:

6352913[/snapback]

 

Du får ikke opp noen servere fordi de er nede, når de er oppe å går blir alt som før (ny patch da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...