Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Når Blizzard downloader kommer står det bare cant find tracker eller noe. hva er dette?.. Jeg kommer ikke inn på WOW-europe heller...

6352099[/snapback]

 

 

Følg guiden jeg posta litt lengre oppe :)

6352114[/snapback]

Kunne du kanskje forklart det litt bedre? Orker ikke å gjøre feil, og har akkurat stått opp så er ikke 100% i hodet enda

6352165[/snapback]

 

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre, men poenget er at du laster ned den nevnte fila, pakker ut innholdet i wow folderen din (samme folder som wow.exe).

Deretter trykker du på Blizzard updater, så får du en feilmelding.

I samme øyeblikk som feilmeldingen kommer, dukker det opp en mappe som heter wow-patch i wow folderen din.

Dersom du flytter innholdet i wow-patch over til den opprinnelige wow folderen din og på ny trykker på blizzard updater, slipper du feilmeldingen og patchen innstaleres normalt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før denne tråden blir til VM I SPAM OG REPETERING;

 

Les de to forgående postene av meg og alex503 - DET ER ALT DU TRENGER.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6351954

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6352037

6352135[/snapback]

 

Vel, i den posten du skrev funket ingen av de 3 linkene i "Del 1" hos meg. Prøvde derfor den første metoden som ble postet her..lastet ned patch, pakket ut i wowmappen, fikk feilmeldingen, slengte innholdet av wow-patch mappen inn i den første, kjørte Blizzard Updater igjen og fikk feilmelding nå også..Hva nå? Er det mulig å reparere eller må laste installere og laste ned hele greie igjen? :hrm:

 

PS. Prøvde disse metodene etter at Blizzard Downloader sa jeg var bak en brannmur, noe jeg ikke er. Har åpnet de portene jeg trengte og hadde ikke dette problemet på forrige patch.

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

127/151 = what you downloaded through prepatch

tracker not responding is just cause the download is very unstable,i get the same error but every now and then it downloads a little -_-

 

så bare ha dritten oppe, den blizzard downloading er på 85% nå.. den går opp og ned

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

"Due to significant talent changes, Shaman will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spells replacements have been significantly reduced."

 

Hva vil dette si..?

Lenke til kommentar
http://rapidshare.de/files/23673550/wow-patch.rar.html

 

Last ned fil.

Extract i din wow folder.

Trykk på Blizzard updater.

Trykk "ok" når du får feilmelding

Trykk på mappa "wow-patch"

Flytt alle filene fra "wow-patch" til den opprinnelige wow folderen.

Trykk Blizzard updater igjen.

 

Edit: Sitter å innstalerer selv, så jeg har ikke fått testet om det faktisk virker, men jeg innstalerer uten problemer nå da :p

6351954[/snapback]

 

Til meg kommer dere bare "Waiting for files to close..." etter at jeg har trykt på Blizzard updater.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Hva med:

 

Concussion - 5/5 points

Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

 

Convection - 5/5 points

Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.

 

Den er jo grei da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...