Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Prøver å laste ned patchen nå, men kommer ikke lenger enn til ca. 20% når denne feilmeldingen kommer opp:

The patch "AhnQiraj_29_49.adt" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x76e58042, actual 0xe0d0eb43.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

 

Noen som har en idè om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
omg...laster ned patchen nå på blizzard DL og så plutelig så stoppet den på 84 % ..

Med beskjeden: "The tracker is not responding

Your computer appears to be behind a firewall"

Men jeg har slått av firewall'en  så skjønner ikke helt hva som er problemet  :(

6351591[/snapback]

 

Det er Blizzard som er problemet.

Lenke til kommentar
omg...laster ned patchen nå på blizzard DL og så plutelig så stoppet den på 84 % ..

Med beskjeden: "The tracker is not responding

Your computer appears to be behind a firewall"

Men jeg har slått av firewall'en  så skjønner ikke helt hva som er problemet  :(

6351591[/snapback]

 

Du er ikke den eneste...

Lenke til kommentar
omg...laster ned patchen nå på blizzard DL og så plutelig så stoppet den på 84 % ..

Med beskjeden: "The tracker is not responding

Your computer appears to be behind a firewall"

Men jeg har slått av firewall'en  så skjønner ikke helt hva som er problemet  :(

6351591[/snapback]

 

Hvis du har kjørt background downloader så starter den på 84%, tok ca en halvtime for meg å komme fra 84% til 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...