Gå til innhold

Er MSN nede? Sjekk her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei

 

Jeg har et lite annet problem. Selve programmet er nede og det går ikke an å laste det ned igjen på nytt selvom jeg har sletta det. Når jeg prøver står det:

Du harFølgene programmer på pcen:

Messenger

 

Jeg har ikke et sted der det står messenger i hele pcen håper jeg kan få hjelp

 

Rock Rose

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg bruker Microsoft Messenger for Mac, og for et par uker siden kunne jeg ikke lenger logge inn. Får følgende feilmelding etter det har stått "Signing in..." i ca. 1-2 min:

 

"Sign in to Microsoft Messenger failed because the service is not available or you may not be connected to the internet."

 

Jeg er åpenbart tilkoblet internett, så det er ikke problemet. Om det har noe å si, så sluttet Transmission (bittorrent nedlastingsprogram) å fungere rundt på samme tid, alle portene ble lukket. PS3'en har også problemer med å koble til Playstation Network, det oppdaget jeg for noen dager siden, men kan godt være det skjedde rundt på samme tid.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bruker Microsoft Messenger for Mac, og for et par uker siden kunne jeg ikke lenger logge inn. Får følgende feilmelding etter det har stått "Signing in..." i ca. 1-2 min:

 

"Sign in to Microsoft Messenger failed because the service is not available or you may not be connected to the internet."

 

Jeg er åpenbart tilkoblet internett, så det er ikke problemet. Om det har noe å si, så sluttet Transmission (bittorrent nedlastingsprogram) å fungere rundt på samme tid, alle portene ble lukket. PS3'en har også problemer med å koble til Playstation Network, det oppdaget jeg for noen dager siden, men kan godt være det skjedde rundt på samme tid.

 

Hjelp?

 

du skriver jo svaret her?

 

inside->outside firewall regler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For et par dager siden fikk jeg ikke logget inn på MSN lenger. Jeg har en Hotmail adresse.

 

Når jeg prøver å logge inn, får jeg opp "Windows live-IDen eller passordet er feil. Vennligst prøv på nytt"

 

Feilkode "80048823"

 

 

Jeg har skrevet inn adresse og passord HELT rett.

 

Dette tyder kanskje på at jeg er hacket, men jeg har også tilbakestilt passordet mitt og laget et nytt med alternativ E-postadresse og fulgte instruksene.

 

 

Noen som har peiling på dette? evt, opplevd samme? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...