Gå til innhold

Er MSN nede? Sjekk her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm.... Eg mistet plutselig ALLE kontaktene mine i Live.... Noen andre som opplever det samme?

 

Samme har skjedd med meg. Utrolig irriternde. Virker som om jeg ikke får alle mailen jeg skal heller :S

 

Har endelig bestemt meg for å kutte ut hele hotmail kontoen min. Har bare holdt den i live fordi eg har hatt noen mailer som har dukket opp der innimellom. Nå skal eg ta de viktige og få de over på gmail kontoen.

 

Dritt Live.

Lenke til kommentar

PS. Det finnes andre IM-klienter og IM-protokoller. ;)

 

Ville ikke hjulpet min situasjon. Skal chatte med de andre kompisene som er på msn, ergo bortkastet med en annen protokoll, og kontaktene forsvant fra hele live systemet, altså en annen IM klient ville ikke utgjort noen forskjell med mindre det finnes en som tar backup av kontaktene (og hvorfor skal den gjøre det? Alt ligger jo på Live....)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har i det siste hatt problemer med min MSN...

 

Det som skjer er at jeg logger meg på men så fort jeg blir online så forvsinner hele msn. Når jeg da klikker på snarveien er jeg avlogget og må logge på igjen. Da skjer nøyaktig det samme..

 

Gjort noen undersøkelser og hvis jeg oppretter en ny mailkonto (live.com/hotmail.com) så får jeg logget meg på første gang, men om jeg prøver igjen så forsvinner den igjen.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Begynner å bli irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...