Gå til innhold

Ditt beste PvP-kill

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mitt eneste PvP kill kom i går midt ute i SW channels. Jeg så en tauren som svømte rundt i kanalen..jeg hoppet uti og svømte bak ham. Det var rart for det virket som han så etter noe og liksom ikke la merke til meg...kanskje han hadde first person view på og siden jeg svømte rett bak ham så såg han meg ikke.

Uansett så stopper han opp et sted. Jeg ver rett bak ham....da svingte jeg to-håndssverdet mitt...PANG..gav ham en sinnsyk skade som draina halve HP'en hans nesten. Tror jeg så noe rundt 250 i skade på det hugget og med tanke på at jeg er warrior 28 lvl så var jo det en fulltreffer. Må ha vært critical hit. Uansett så fyrte jeg av alle rage angrepene mine. Når jeg hadde 30% igjen av livet døde han. Det var en kort men artig kamp. Etterpå løp jeg å gjemte meg i et hus siden jeg var PvP enabled..ettersom jeg måtte AFK.

Spiller på en PvE server...

Eh, du tok halve HP med en 250 damage hit? En tauren med max 500 HP, og siden tauren ikke har noen caster-class, kan han ikke ha vært stor mer en level 15.. Gratulerer :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mitt eneste PvP kill kom i går midt ute i SW channels. Jeg så en tauren som svømte rundt i kanalen..jeg hoppet uti og svømte bak ham. Det var rart for det virket som han så etter noe og liksom ikke la merke til meg...kanskje han hadde first person view på og siden jeg svømte rett bak ham så såg han meg ikke.

Uansett så stopper han opp et sted. Jeg ver rett bak ham....da svingte jeg to-håndssverdet mitt...PANG..gav ham en sinnsyk skade som draina halve HP'en hans nesten. Tror jeg så noe rundt 250 i skade på det hugget og med tanke på at jeg er warrior 28 lvl så var jo det en fulltreffer. Må ha vært critical hit. Uansett så fyrte jeg av alle rage angrepene mine. Når jeg hadde 30% igjen av livet døde han. Det var en kort men artig kamp. Etterpå løp jeg å gjemte meg i et hus siden jeg var PvP enabled..ettersom jeg måtte AFK.

Spiller på en PvE server...

Eh, du tok halve HP med en 250 damage hit? En tauren med max 500 HP, og siden tauren ikke har noen caster-class, kan han ikke ha vært stor mer en level 15.. Gratulerer :thumbup:

Regnes ikke shaman og druid som kaster klass?. ;)

Gjest member-60584
Skrevet

ekke så sikker på 1on1... drept UD rogues(hater WotF!) som er 2-3 lvls over meg.. jeg er lvl46..

men group er en anna sak :p

jeg og 3 kompiser storma 10-12 horde(maange lik var det hvertfall etter alle var borte)... vi drepte alle.. equal lvls..

vi var 1 priest, 1 mage, 1 pally og 1 rogue... insta arcane explotion gjor meste parten av DMGen :p

ekke lett å se en gnome som hopper rundt og spammer insta arcane explotion.

Skrevet

Mind controll en level 40 dwarf inn i ironforge vaktene, de drepte han på 0,0........... :p

Eller mind controll drukne mens jeg bruker neverending breath potions er også kos.

Men bra:

To level 36 dwarf warriors, var selv level 36.

Vet ikke helt hvordan det gikk til, tror de surret litt når jeg brukte diverse skills til å forvirre dem kraftig :) (Mind controll og fear, han ene skjønnte ikke bæret når kameraten hans begynte å angripe han, men skjønte det etterhvert og angrep meg igjen). Så rakk jeg å damage begge endel med DoT for og så sheilde meg og heale, så feare dem. Nuket den ene til døde og tok den andre sakte men sikkert :)

Skrevet

Min deiligste PVP-kill

Jeg lvl 34 priest

Han lvl 60 Warrior

Han hadde ganka meg sikkert 10 ganger i booty bay dagen før, så var jeg så heldig å finne samme fyren med rez-sickness. :!:

Skrevet

Jeg lvl 41 NE Priest

Han lvl 47 Tauren Warrior

Han angrep meg mens jeg holdt på med en lvl 40 mob, jeg var nede på 60% mana, og 80% liv, men drepte dem begge. sto igjen med 0 mana og fullt liv :)

Skrevet

Meg og en kamerat som sprang i wetlands.

Jeg var 21 Warlock, og han 22 Shaman. Så kom det 2 bråkjekke alliance for å ta oss. 22 Paladin, og 22 Priest. De kom på oss først, men vi eide de så grusomt.

Beste kampen noensinne. Fair kamp, og vi tok dem uten for mye prob. Skikkelig artig. Dette skjer da skjeldent. Oftest ganking. :/

Skrevet

Meg: Level 41 NE Rogue

Han: Level 44 UD Rogue

Jeg hadde satt meg ned i inn'et i Booty Bay for å bli afk. Skulle til og reise meg for å hente noe å drikke, og da kom jævelen og ambushet meg.

Blindet han, bandasjerte meg, stealthet, cheap shot, sinister strikes og gouge, eviscerate og evasion. Rinse and repeat og han lå død. Han drakk til og med potions. Men til ingen nytte når min 700hp crit eviscerate slo han. ;)

Hater sånne folk som han...

Traff en level 49 hunter litt tidligere på dagen også, men da fikk jeg first shot når han var opptatt med å sende dyret på resten av gruppen min som holdt på å slåss med en hel horv med high level mobs (Han hadde holdt på med det i et kvarters tid). Huntere stinker i close combat, så det ble en smal sak. :)

Skrevet
Meg: Level 16 mage

Han: Level 38 Paladin

Husk det var snakk om beste PvP kill... Ikke beste ganking-av-fyr-som-var-opptatt-med-4-mobs.

Enten det, ellers så var du i ei gruppe med masse highlvl horde, og var så heldig å få inn killing blow.

Ingen sjans i himmel og helvette at du tok en lvl 38 paladin med en 16 mage i en 1vs1 fight. :no:

Skrevet

Meg: lvl 39 rogue

Motstander: 47 priest.

Overrasket han med Cheap shot..fekk fullt me combo point tok kidny shot..prest kjem ut av stunn med 1/3 liv igjenn..prøver fear men jeg har aktivert will of the forsaken :p ...prest bruker skjold..men det er forseint :)

dette var en prest som sto å ganket lvl 28-32 folk..! måtte berre prøve å ta han og det gjekk :) satt med en sinnsjuk høg puls :!:

Skrevet (endret)

Meg: Orc Warrior lvl 30

Han: Human Priest lvl 35

Hadde akkuratt tatt en Edderkopp og hadde nesten fult med rage, han kom løpende mot meg og begynte å kaste spells på meg. Jeg slo til med Charge og så Heroic Strike, etterfulgt av "husker ikke navn", så Heroic strike igjen, drakk en potion, fullt med liv.

Så døde han! hahaha!... tror det var noe sånt..

EDIT: 300 poster! :fun:

Endret av ewok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...