Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det ligg mykje i navnet. "Standard" Stratocaster, så det er vel denne som er "andre" stratar i den forstand. Standard USA Strat er vel ein av dei mest brukte gitarane i verda. Lettspelt kan nesten kva som helst slags gitar bli med rett oppsett og justering og den kan vare akkurat så lenge du vil den skal vare. Ein USA Strat låter - merkeleg nok - akkurat som ein Stratocaster. Alt i alt ender det opp i om du likar gitaren sjølv.

Lenke til kommentar
så det du sier er at jeg trenger ikke bruke 10000kr på en American Strat, når jeg kan bruke 4000kr på en standard stratocaster, fordi det er ABSOLUTT ingen forskjell på dem?

8682383[/snapback]

 

Såklart er det ikkje det han seier.

 

Det er som oftast forskjell i kvaliteten på treverket, byggekvaliteten og elektronikken.

Du finn måndags-versjonar av både dei billege og dyre. Prøv deg fram.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Etter dagens tur på Hagstrøm:

 

Ayers Dsol F

Liknar på denne, men har cutaway og mikrofon.

Er det nokon som har meiningar om denne gitaren, eller Ayers generelt?

 

Prøvde ein del gitarar i dag, både Ayers, Morgan og Takamine, og eg likte Ayersen best. Til tross for den noko middels fargen. :p

Prøvde også ein Crafter TA080, som hadde endå litt betre lyd, syns eg, men den kosta 2000 ekstra og hadde verken mikrofon eller cutaway.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikkje det eg seier.

Det eg seier er at i dag er det USA Standard Stratocaster som er den "vanlege" - derav "Standard" - Stratocasteren.

8682537[/snapback]

er det noen forskjell på standar strat og american strat? :innocent:

du sier USA stratocaster, men jeg har hørt american... og the standard series er vel den som inneholder den standare stratocasteren?

Lenke til kommentar

Uff, nei.

Det er ingenting som heiter "American Stratocaster".

American er ikkje ein del av navnet på nokon som helst slags måte, berre informasjon om kvar den er produsert. Så sjølvsagt er det forskjell på ein Amerikansk og Meksikansk Standard Stratocaster.

Den nederste gitaren du linkar til er ein USA-produsert Standard Stratocaster, den øverste er Meksikansk.

 

Den amerikanske er sjølvsagt av generelt høgare kvalitet, men det fins variasjonar frå gitar til gitar. Elektronikken og hardware er uansett av høgare kvalitet av Mex, men treverk og av og til håndverk er veldig individuelt.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

For all del, gå og prøv den i butikken.

Ingen andre kan bestemme kva gitar du likar.

Det fins mange forsjellige Standards. Du kan velgje å gå for ein 50's, 60's eller 70's, eller og mange forskjellige kombinasjonar ut frå dei igjen. Forskjellen på halsane er uendeleg.

Lenke til kommentar
Uff, nei.

Det er ingenting som heiter "American Stratocaster".

American  er ikkje ein del av navnet på nokon som helst slags måte, berre informasjon om kvar den er produsert. Så sjølvsagt er det forskjell på ein Amerikansk og Meksikansk Standard Stratocaster.

8683846[/snapback]

Nja, er du så sikker på det Kim? Sjekk Fenders egne sider for strat: Link.

 

Der opererer de med en rekke modeller som heter American et-eller-annet. De har faktisk tre modellserier med American i navet: American, American Deluxe, American Vintage. Der finner vi gitarer som "American Stratocaster", "American Deluxe Ash Stratocaster", "American Vintage 1957 Commemorative Stratocaster", ...

 

Og så har de serier som heter Standard, Deluxe og så videre uten American foran....

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...