Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da bestilte jeg en VOX AD30VT, lest bra om den. Håper jeg blir fornøyd. :)

Noen som har prøvd både den og en Roland 30W Cube? Låner sist nevnte frem til jeg får VOX-ampen sjø.

7898194[/snapback]

Roland Cube 30 er knall med bra lyd for pengene. Noen vil kanskje mene det motsatte, men i forhold til f.eks. Cube 15 er den vidunderlig, særlig til metal men også mange andre stilarter.

 

Vox AD-serien kjenner jeg ikke så godt, men det står nå 2 stk. Vox AD50VT på øvingsrommet vi disponerer, som jeg skal stifte nærmere bekjentskap med i tiden som kommer. Lyden virket konge (uten at jeg testet å skru så altfor mye på den foreløpig), og det ser ut til å være flust med effekter (i forhold til at det er en ganske rimelig comboforsterker).

Lenke til kommentar

Epiphone er vel ett billigere undermerke av Gibson om jeg har forstått det rett.

 

Edit:

The Epiphone Company is a guitar manufacturer. Before being bought out by Gibson in the late 1950s, Epiphone was actually Gibson's main rival in the archtop market.
Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Dææææven!

*Bilde*

7898012[/snapback]

 

:dribble: ^2!

 

Ser meg rundt etter Tele for tida. Må finne meg ein skikkelig fin ein. Den der var flott.

 

Ein visuelt sett perfekt Tele imo.

 

*bilde*

 

Synes dere virkelig Telecastere er så flotte, altså? :dontgetit:

 

Det er så mye kjærlighet for Telecastere i tråden her.. Men, smaken er nok som baken, for jeg synes Telecastere, og i hvert fall disse to, var noe inni hampens stygge!!

 

Godt vi er forskjellige! :)

Lenke til kommentar
Dææææven!

*Bilde*

7898012[/snapback]

 

:dribble: ^2!

 

Ser meg rundt etter Tele for tida. Må finne meg ein skikkelig fin ein. Den der var flott.

 

Ein visuelt sett perfekt Tele imo.

 

*bilde*

 

Synes dere virkelig Telecastere er så flotte, altså? :dontgetit:

 

Det er så mye kjærlighet for Telecastere i tråden her.. Men, smaken er nok som baken, for jeg synes Telecastere, og i hvert fall disse to, var noe inni hampens stygge!!

 

Godt vi er forskjellige! :)

7900198[/snapback]

 

Stygge?! Ikkje bann i kirka, gutt!

 

Neida, smaken er jo som baken...

 

Berre vent, ein dag likar du dei du også. Eg var heller ikkje spesielt glad i hverken tele eller strat i begynnelsen om eg skal vere ærlig, men etter som åra har gått, så har eg funne ut at det ikkje finns betre. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Alltid hatt sansen for les paul :love:

7902734[/snapback]

Meg og :wee: Skal jeg oppgradere blir det en ny Les Paul (men oppgradering trengs nok ikke på lenge, spiller ikke så at det trengs)

Lenke til kommentar
Før syns jeg telecastere var skikkelig stygge, men nå syns jeg de er pene. Også har jeg gått lei av stratocastere. Jeg har lyst på en candy apple red tele.

 

Ikke likte jeg les paul heller, men nå har jeg skikkelig lyst på en. I alpine white.

273265.jpg

7902719[/snapback]

 

LP Studio... *Grøss*

Lenke til kommentar
Ser meg rundt etter Tele for tida. Må finne meg ein skikkelig fin ein. Den der var flott.

7899682[/snapback]

Kjøp min. <3

7903239[/snapback]

 

Neh, skal ha med rosentre :wee:

 

Straten min har ein slik ulakkert C-hals med lønn... Ein draum å spele på.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...