Gå til innhold

Cat 5.3 er klar for nedlasting.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ikke ut til å være de helt store endringene denne gangen.

Tvert imot.

Nice. Tror jeg må ha vært litt trøtt i går. Da er det bare å vente på Omegaversjonene (siden jeg kun har laptoper med radeon kort :p ) men det er vel kanskje i nyere kort det er mest å hente?

http://www.driverheaven.net/patje/. Her kan man modde catalyst drivere før man installerer dem så de funker på mobility kort, funker fett :D

Lenke til kommentar
Noen som har merket noe bedre ytelse? Har selv ikke merket noe, har bare prøvd CS

Du får ikke noe ytelseshopp i CS... Ihvertfall ikke CS 1.6. Dette er et spill som har vært ute i såpass mange år at å tro på et ytelseshopp er som å tro på julenissen.

 

Vil nok heller ikke se så mange ytelseshopp til noe særlig andre spill heller. Det er jo faktisk kompatabilitet og stabilitet som er det viktigste i en grafikkdriver.

Lenke til kommentar
Synes 4 måneders ventetid på nye offisielle drivere er i lengste laget. ATI har faktisk rukket å komme med 4 nye offisielle windows-drivere, pluss et par linux-drivere siden det. Nå må nVIDIA skjerpe seg.

Dette er nettop en av grunnene til at jeg liker ati bedre en nvidia akkurat nå, mange driverslipp som fikser en del problemer, kan jo godt sies også at jeg har aldri hatt noen problemer med spill pga dårlig driver pr dags dato som ikke kunne løses med en annen versjon.

 

Den eneste driveren som var litt problematisk var 4.12b driveren som ga meg blinkende teksturer i HL2, men det løste seg når de kom med sluttdriveren.

 

Forumet til www.driverheaven.net er ypperlig for å holde seg oppdatert når det gjelder ati drivere, programmerne til ati holder til der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...