Gå til innhold

Ny Zelda-trailer NÅÅ!


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere ser nøye etter så kan dere se der hvor det står zombier (redead), det ligner litt på brønnen ifra OOT. men det er ikke samme stedet.

 

Når slutter hyrule å forandre seg?! :hmm:

Det er ikke Hyrule! Spillet forstetter etter Wind Waker. På slutten av Wind Waker så drar du til et nytt land (vekk fra Hyrule), hvor du kan vokse opp....

Lenke til kommentar
hva syns dere om dette?

 

http://blog.vg.no/post/3/196

Hehe, selv om han har et poeng så overdriver han noe. Realistisk Zelda for GC ble første gang vist på Spaceworld messen i 2001 hvor Link kjemper mot Ganon. Fansen ble overbevist om at det var det neste Zeldaspillet. Så fansen ble omtrent slått i trynet og ble målløse da "nye" Zelda ble vist fram ca. et år etter. Er det rart de reagerte slik da? Nei egentlig ikke.

 

Selv digget jeg Wind Waker og har absolutt ingenting imot cell-shading. Nintendo er etter min mening de som har klart cell-shading teknikken best. Selv hadde jeg ønsket at det neste Zelda spillet også var med cell-shading, men siden verden blir sett gjennom Link's sine øyne så bli det neste spillet slik. Link er voksen og verden er ikke like uskyldig som den var i Wind Waker.

Lenke til kommentar

Men i traileren ser du klart flere plasser at det ligner på OOT.

 

Jeg mener at jeg ser byporten til byen og slottet (Hyrule)

 

Men Ganon må være med for at det skal være et ekte Zelda eventyr, og ikke for barnslig som dessverre WW var, selv om det og var et skikkelig bra spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...