Gå til innhold

Ny Zelda-trailer NÅÅ!


Döden

Anbefalte innlegg

Zelda er de beste spillene som noen gang har blitt laget. likte ocarina of time VELDIG godt men majoras maske trakk litt ned. det nye blir sikkert helt RÅTT- skulle vist ligne litt mer på ocarina of time

 

EDIT: har sett den første traileren og nå så jeg den andre. :love: noen som skal selge en game-cube. må nesten risikere en STOR bot å laste ned dette. synd å gjøre det mister lixom litt "feelingen" når man sitter med et tastatur i forhold til en kontroll. hehe. spilte ocarina of time nå er 15 og da ble jeg skremt kommer vell til å pisse i buksa på dette spillet da lol. (er bare sånn vet ikke hvorfor. kan godt gå i innhegningen sammen med bjørner i vassfaret bjørne park men blir livredd forran en dataskjerm hehe :blush:

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zelda er de beste spillene som noen gang har blitt laget. likte ocarina of time VELDIG godt men majoras maske trakk litt ned. det nye blir sikkert helt RÅTT- skulle vist ligne litt mer på ocarina of time

Så sjekk traileren da! ;)

 

*ser den en gang til* :love:

Lenke til kommentar
Stor film TCi? Hater Basic Membershipet til Gamespot.

Får signe up for ørrtende gang da.

15.3 MB, 1min 20s...

15.2! :p Zippet da. Fyfader. Så nydelig! :thumbup: Ps, stream trailern først.

Håper det kommer til Norge rundt juletider. Da vet du hvor du finner meg! :dribble:

Herlig at Gamespot har fjernet det idiotiske DLX-programmet sitt.

Lenke til kommentar
15.2:p Zippet da. Fyfader. Så nydelig!  :thumbup: Ps, stream trailern først.

Håper det kommer til Norge rundt juletider. Da vet du hvor du finner meg!  :dribble:

Herlig at Gamespot har fjernet det idiotiske DLX-programmet sitt.

Hehe... Tror nok ikke den kommer før til våren til Europa dessverre :(

 

edit:

 

Highres versjon ute:

http://media.nintendo.com/mediaFiles/52937...6f11617d1ab.mov

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hehe... Tror nok ikke den kommer før til våren til Europa dessverre :(

Tenkte nok det ja. :no::mad:

Viste traileren til lillesøsteren min som generelt er en stor Zelda-fan (12 år og har klart Ocarina of Time flere ganger enn du kan telle på to hender).

Hun sa bare WOW!! med et forbløffet uttrykk da Zelda-logoen kom. Videre så det bare ut som om øynene hennes skulle trille ut av hodet hennes. :w00t:

Lenke til kommentar
Viste traileren til lillesøsteren min som generelt er en stor Zelda-fan (12 år og har klart Ocarina of Time flere ganger enn du kan telle på to hender).

Hun sa bare WOW!! med et forbløffet uttrykk da Zelda-logoen kom. Videre så det bare ut som om øynene hennes skulle trille ut av hodet hennes. :w00t:

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...