Gå til innhold

Trenger en Stillegående BRA! CPU vifte!/PSU!


Anbefalte innlegg

7000 har 92 mm vifte

7700 har 120 mm vifte (den er gigantisk)

 

Derimot 7700 passer ikke på Socket A, funker sikkert hvis du modder litt :dremel:

ok.. takker :w00t: da tror jeg jeg kjøper den du har.. siste sjekk.. link fra datakjeden.no Det er denne sant ?

 

da skal jeg kjøpe den med en gang den kommer inn på lager :yes:

 

OK! da er DET overstått...

 

SPM2)

 

Jeg har aldri montert kjøleribbe/vannblokk selv før :blush:

 

hvordan er denne å feste? enkelt ? vanskelig? er litt redd for å knuse coren.. kan du forklare meg med en skisse elns om hvordan man gjør det? ville vært fint.. :blush:

 

har så å si gjort alt som går an å gjøre inni en pc.. men aldri montert ribbe/blokk før lol..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står meget bra forklart i bruksanvisningen som følger med.

Ledningene skal festes på hk der det står cpu fan.

 

Ja det er alu/cu

Det er en liten mod du må gjøre det er å kappe viftefeste . For at den ikke skal butte borti kondesatoren, står ved den blå braketten. Står i bruksanvisninga. (som inngen leser) :D

Endret av Jar-jar
Lenke til kommentar
Ja det er alu/cu

Det er en liten mod du må gjøre det er å kappe viftefeste . For at den ikke skal butte borti kondesatoren, står ved den blå braketten. Står i bruksanvisninga. (som inngen leser) :D

Huh :dontgetit:

 

dette er noe jeg kommer til å stå fast med når jeg driver på :p

kan du forklare litt nermere ?

 

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

 

Så det ultimate spm'et.. hvor hard skal man feste den ? vil ikke knuse coren heller  :p

Helt til det stopper. Det er ikke mulig å knuse cpu med denne kjøler, festemekanismen fjærer.

Åå!! takk å lov.. det var bra :w00t: skjer for meg selv, trøkker den hard nedi å knuser den :p

 

men det var en god nyhet :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...