Gå til innhold

Trenger en Stillegående BRA! CPU vifte!/PSU!


Anbefalte innlegg

90% sikker på at den psuen passer.

 

Litt off topic: jeg har samme kortet som du har. og greide en gang på et mini lan og overbelaste stømkabelen som går fra psu til skjermkort. i mitt "gjemme-alle-kablene" system brukte jeg med uhell noen tynne viftekabler. den fungerte i mangen måner, skjermkort, noen vifter og et peltier (på 40watt som jeg brukte i 2min)

greide og kjøre på den tynne kablen. men når jeg spilte UT2004 og Fracry med nesten max grafikk ødla jeg kablen, etter jeg byttet alle tynne kablene med tykke kabler har det fungert knallbra :)

 

Enda med Off topic: OBS: en venn av meg greide og svi av et 9700 når han byttet til en lydløs ribbe, uten noe serlig luftgjennomstrmnig rundt det ble det totalvrak. virker skjelden, og om det gjør er det mangen striper på :(

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for svar :thumbs: å denne PSU'en jeg kikket på er ATX or w00tever sant ? hvis ja, så bestiller jeg :thumbs:

 

edit: sto jo på siden å det lol.. ATX+BTX

 

da berstiller jeg, å så får jeg håpe på at det VAR PSU'en som gjør til dette tullet i pcen min :p kommer med rapport når jeg har fått den å installert den..

 

 

**Det er bare å ta ut alle molexkablene å de 2 hvite (ved sidenav Cpu'en.. en brei å en firkantet) så skru ut PSU'en..skru inn den nye, å sette på kabalene igjen .. ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
**Det er bare å ta ut alle molexkablene å de 2 hvite (ved sidenav Cpu'en.. en brei å en firkantet) så skru ut PSU'en..skru inn den nye, å sette på kabalene igjen .. ?

Ja bare bytt ut alle kontaktene som gikk fra den gamle strømforsyningen og til HK og CD, HDD, etc.., med kontaktene fra den nye strømforsyningen.

 

Husk å sett inn støpselet i veggen også...

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

ok takker for svar --wheee :thumbs:

 

Men har litt problem her.. leste guiden til dem om hvordan man bestiller.. jeg fant fram den, trykket handlekurvmerke vedsidenav den.. så står det at jeg skal trykke til kassen øverst til høyre.. men der står det bare.. "Du har ingen varer i handlevognen."

 

???

 

Hvordan gjør man det? får det ikke till..grr.. :p

Lenke til kommentar
Bestill heller herfra

 

Koster kun kr. 10,- ekstra...

har bestillt fra de før.. de tar jo faan meg 150 i frakt !! elsn!.. hvor mye tar MPX ?

Ga 951,- for Tagan 480-U01 fra MPX i slutten av januar, betalt med VISA og sendt som bedriftspakke, var vel 20 - 30 ekstra for bedriftspakke..

Endret av HAG
Lenke til kommentar
Bestill heller herfra

 

Koster kun kr. 10,- ekstra...

har bestillt fra de før.. de tar jo faan meg 150 i frakt !! elsn!.. hvor mye tar MPX ?

Ga 951,- for Tagan 480-U01 fra MPX i slutten av januar, betalt med VISA og sendt som bedriftspakke, var vel 20 - 30 ekstra for bedriftspakke..

ok.. bestiller fra microplex da :yes: hvor lang tid tok det å få den?

 

edit: det er den SAMME! ja ? litt kjipt hvis det er helt annen en :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

et siste spm...

 

håper den passer..

 

Målene til tagan PSU: 150x86x160mm

 

Målene på min PSU: 140x86x149

 

Går dette bra ???

 

edit: leifer rettet

 

 

edit2: man skal måle selveste "boxen" ja ? å ikke fra skruehull til skruehull?

 

edit3:

 

kikket litt på nettet cia modell nr, til min, å resultatet der sier med størrelse:

 

150 x 85,7 x (sto ikke noe her? lol)

 

kan jo hende at jeg satte mine mål på feil plass. vet ikke.. at 149 skulle stå under 150'en over å 140 under 160... men da blir det 2 cm i forskjell???.. hvordan blir det plass, med tankte på skruehull osv ?

 

**forvirret**

 

edit4:

 

kikket bak pcen.. det er 2 typer skruehull der.. liksom, 4 skruer som er tettere mot hverandre, så 4 utenfor der igjen.. å de utenfor er 160 mellom hverandre.. går det allikavell da ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...