Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Jeg også anbefaler WGC, der kan du og sette verdien på pakken selv, så du slipper unna med en del moms. Du kan jo også sjekke ut den nye ASG CZ Scorpion EVO som nylig har kommet på markede. Laget av RS deler og hele våpne er laget i europa, så null kina crap. Den har også innebygd elektronikk som gjør at du får beskjed om våpne trenger nytt batteri eller om det er noe feil med våpne. Den har også single fire, burst fire og full auto. Tror jeg skal kjøpe en selv. :)

Koster rundt 400-450 dollar.

Tar også under 1 minutt og skifte fjær på den, som gjør det enkelt og skifte mellom SIBO og skogs spill.

 

http://youtu.be/NYRbhY1cgeU?list=UUxJ_Liuzh6kPdok1bIk4zEA

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte nytt og lengre løp, tight-bore. Den stakk litt uttafor ytterløpe, så jeg monterte bare en lyddemper for å skjule innerløpe. Det er jo et alternativ om du føler du trenger lengre løp. Tror ikke lengre løp har så forferdelig mye å si i airsoft. Tror det har mere og si på hophup og bucking når det kommer til lengde. Jeg merket iallefall størst forskjell når jeg skiftet hopup og bucking.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Lengre løp gir ikke nødvendigvis lengre rekkevidde, med mindre du utnytter den økte lengden for å oppnå høyere kraft, og dette begrenses jo av baneregler. I praksis så har løpslengde liten til ingen betydning på rekkevidden, og lengre løp kan faktisk gi dårligere presisjon fordi det kan bli mindre stabilt. Min G&G "pistol" M4 med 15cm løp har faktisk en effektiv rekkevidde på 60-70 meter med .28g kuler, takket være hop-up og løp av høy kvalitet. Min oppgraderte CYMA MP5K med 14cm løp og .9 joules traff fint en motspiller på 50 meters hold, så du trenger ikke så veldig høy kraft for å få grei rekkevidde egentlig.

 

Papirkurven har rett i at hop-up har mer å bety enn løpslengde når det kommer til rekkevidde, kombinert med rett kulevekt.

Lenke til kommentar

Den største forskjellen er vel hvor stabile de er og hvor nær de er oppgitt kraft. Eller kan du risikere at de knekker om det er et skikkelig billig jallamerke, og da kan den fort ta med seg andre deler i fallet. Burde gå greit hvis du holder deg til kjente merker hvertfall.

Lenke til kommentar

Dette er et kult spill for airsoftere

 

spesielt for de som holder på med CQC, her er en video av meg når jeg endelig greide et vanskelig brett!

Spillet har allerde masse mods

 

 

Et annet å sjekke ut er Breach and Clear, litt mer militær ikke så SWAT fokus, der du kan tilbringe timer å å customize våpen og gear. Det finnes både på pc og nettbrett

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...