Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Tolker posten din som at dette er en AEG du vurderer å kjøpe?

 

En AEG er ikke nødvendigvis mindre pålitelig om den er oppgradert. Om det er gjort skikkelig med gode deler, så kan du kjøre 40 skudd i sekundet med 1.5J med høy pålitelighet. Kjørte en AK på 38 skudd i sekundet med ca 1.2 joules, etter ca 30 tusen skudd gikk den fortsatt som ei klokke. Hadde jeg ikke bygd den om til semi sniper, så hadde den nok fint klart 100 tusen før deler hadde begynt å bli utslitt.

 

Det at han har fått anbefalinger fra ED Sport ringer en varselbjelle hos meg hvertfall, de folkene vet fint lite om interne AEG oppgraderinger etter det jeg har erfart...

Endret av Lefse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal starte med Airsoft nå, men sliter veldig med og bestemme meg for våpen, da det er helt sykt mye å velge imellom.

Har sett mye på VFC sine. (Skal ha AEG)

Også G&P. Har lyst på en rifle som ikke er alt for stor, men likevell er bra.

Noen anbefalinger?(Kan strekke meg til 3-4000kr) :)

 

Hvordan er airsoftgi.com? Ser de har veldig bra utvalg

Lenke til kommentar

Airsoftgi sender ikke til Norge såvidt jeg vet. Jeg ville heller rettet blikket mot asiatiske forhandlere som WGC Shop, Ehobby Asia og Redwolf Airsoft, de er store og anerkjent forhandlere med gode priser og utvalg.

 

Veldig vanskelig å komme med anbefalinger når du ikke sier hvilken plattform du liker en gang, som AK, M4, MP5 osv.

Lenke til kommentar

Ja, sant det. Liker SCAR, HK416/7, M4 osv best. Har funnet en jeg er ganske sikker på å kjøpe meg, men finner den kun på WGC og der er den utsolgt. (Er så utrolig mye som er utsolgt på alle nettsider..)

 

Denne er det jeg snakker om LINK.

 

edit: Er det noen av de nettsidene som er snille mtp. markering på pakker for å slippe toll?

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

WGC merker med lavere verdi og slikt. Er vel strengt tatt ikke lovling, men er vel ikke akkurat høyeste prioritering hos tollvesenet da. HK replicaer er det dårlig med for tida, da HK har trukket tilbake stort sett alt av lisenser. Mulig Cybergun har lisens enda, men vil heller ha en hjemmelagd ertepistol enn noe fra Cybergun.

Lenke til kommentar

Spillte mine første airsoft matcher igår i en skog. Var utrolig morsomt og adrenalinfylt! Likte dette mye bedre enn paintball!

Vi var kun 6stk, men var utrolig morsomt uansett. Airsoft klubben våres er ganske ny og har få medlemmer. Men satser på at flere blir med etterhvert.

 

I dag fikk jeg også feriepengene, og skal bestille meg utstyr. Sliter fortsatt med og bestemme meg for våpen. :p Fant en HK416 på Evike.com som var på lager for 2 dager siden, men den ble utsolgt i går selvfølgelig.

 

Så nå har jeg stusset litt på denne, Echo1 Platinum Edition Full Metal M4 Crane Stock Airsoft AEG Rifle Package

 

Ser den har fått veldig mye bra kritikk. Hadde håpet på å få skaffet meg en HK416, men den er utsolgt overalt, så har gidd opp den. :p

VFC sine SCAR frister også veldig mye.

 

 

EDIT: Fant en 416 på lager faktisk. http://www.airsoftat...05.htm?CartID=1

Tror disse sender til norge også!

Edit2: Nei, det kunne det ikke.....

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Har du sendt mail og hørt? Mange forhandlere er veldig behjelpelige bare du sender en e-post, selv om Norge ikke er et landene de i utgangspunktet sender til.

Wgc

http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=UMA-AEG-LHK416-BK83&search=special&rs=umarex%20416&catid=&cat=

boom arms

http://www.boomarms.com/shop/item.cfm?id=UM-AEG-416D&curr_code=USD

Anbefale wgc visst du ikke skal ha acog eller 552 med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...