Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fortelle om din dateline baunty 15 fot..

tja, hva er det å fortelle, 15 fot, 115hk, 42knop,(med både 1 i båten og 5) noe som er altfor sakte. men er usikker på navnet på den, jeg trodde den het dateline bikini, har sett dateline bounty også og de ser jo like ut. men jeg trodde bountyen var større enn bikini. noen som vet ?

skift propell eller noe...rart det var så dårlig fart på den.!

gammel e motoren ?

Lenke til kommentar
EDIT: Den var syk da! 3 1000watts forsterkere, 2 subber og 4 6x9 høyttalere. Men den var svindyr!

Tenk litt over det da. En 200 hk'er (Suzuki 4-takt V6) kan gi ut 650 W fra generatoren. En forsterker har ofte bare 60% virkningsgrad av hva den trekker fra nettet, og tre stykker vil da trekke 1600 W * 3 stk = 4800 W fra motoren. Hva skjer da tror du?

 

Og i HiFi-verdenen finnes det to typer effekt. Dynamisk og kontinuerlig. Jeg vil tippe den kontinuerlige effekten ligger langt under 1000 W pr. stk.

I tillegg er det ikke oppgitt følsomhet eller motstand i høyttalerene (eller hvilken motstand effekten på forsterkeren er målt ved).

 

:roll:

Lenke til kommentar
fortelle om din dateline baunty 15 fot..

tja, hva er det å fortelle, 15 fot, 115hk, 42knop,(med både 1 i båten og 5) noe som er altfor sakte. men er usikker på navnet på den, jeg trodde den het dateline bikini, har sett dateline bounty også og de ser jo like ut. men jeg trodde bountyen var større enn bikini. noen som vet ?

skift propell eller noe...rart det var så dårlig fart på den.!

gammel e motoren ?

motoren er 1995. tenkte jeg skulle teste kompresonen på sylinderne en dag, se om alt er som det skal.

Lenke til kommentar
fortelle om din dateline baunty 15 fot..

tja, hva er det å fortelle, 15 fot, 115hk, 42knop,(med både 1 i båten og 5) noe som er altfor sakte. men er usikker på navnet på den, jeg trodde den het dateline bikini, har sett dateline bounty også og de ser jo like ut. men jeg trodde bountyen var større enn bikini. noen som vet ?

skift propell eller noe...rart det var så dårlig fart på den.!

gammel e motoren ?

motoren er 1995. tenkte jeg skulle teste kompresonen på sylinderne en dag, se om alt er som det skal.

oki..hehe nice ,,men skift til overflate propell ! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...