Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

D står på den viksund sida at den går 21knop med 9.9 å bever`en går 20 med tohatsu 9.9. :ermm: (http://www.baat.aller.no/baatweb/bm.nsf/0/fa62e5d49643ff1fc125651d0060345c?OpenDocument)

Da er det i tilfelle ikke mye forskjell da. Og with`en selges ca. 20 timer her ifra og bever`en ca.10 min. Men båten koster vel ikke 42.500 uten motor. Ringte til forhandler idag å han sa at han skulle finne et tilbud til meg. Han hadde også eventuelt GH 11, og den anbefalte han helder som en båt med mye finere finish. Har en Silver Viking 14 nå, den går 23knop med 9.9`en min. Men den er så stygg at det er en skam å kjøre den.

 

EDIT: Skriveleif

Endret av eiv880
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likner på min den der :yes: Har selv 15 fots båt og 50 hk.

Hvilket merke er det på den båten der?

 

Selv pusser jeg opp båten min både kveld og natt. Holdt på å male den, men selfølgelig skulle det komme vind om natten slik at jeg må gjøre halve jobben om igjen :thumbdown: Men fin skal den bli :)

 

Kommer med bilder fra jobben når alt er ferdig om ikke så lenge

Lenke til kommentar

Som sagt så holder jeg på å pusse opp båten min nå. Jeg er ikke ferdig på en stund enda.

 

Det jeg har gjort er å:

1; Pusse glassfiberen (det som ikke er malt).

2; Pusse den opp oppi, dvs, male den pånytt.

3; Pusse den falmede rødfargen ned, skrape og male pånytt.

4; Lakkere motoren.

 

Det som gjenstår er:

 

1; Legge nte kabler til det elektriske i båten som går til litt forskjellig.

2; Montere nye deler i motoren.

3; Male over det røde igjen fordi det ikke ble bra siden vinden gjorde slik at presenningen kom nedpå og da ble det ujevnheter.

4: Eventuelt sote vindskjermen.

5: Neonlys.

6: Bunnsmøre den pånytt.

 

Her har dere noen bilder fra jobbingen: http://www.home.no/xzoppy/B%e5ten%20min/Oppussing/

 

Jobber dag og natt med den, men før jeg fortsetter videre på arbeidet rydder jeg plass i garasjen for å få plass til båten der når jeg mekker på motoren.

 

Om dere har noen tips til hva mer dere ville gjort er det bare til å "skrike" ut

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...