Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nei, jeg har bare satt den på får og late som om det er den motoren jeg kjører med til vanlig.. :p;)

vannski.JPG

Edit: Måtte bare ordne bildet mindre..

 

Film for dere som tviler: www.home.no/paroa/Anders_kjorer.MOV Var en litt forsiktig gutt som kjørte siden 25hk på 9fot kan være litt skummelt til tider..

Endret av paroa
Lenke til kommentar
Farten kan nok stemme. Hurtigbåten som trafikkerer her går bare såvidt forbi. :dribble:

Nekter å tru det med 4 hester, husk på at gummibåter sånn som den jeg hadde og den du har, er breie og ikke akkurat strømlinje forma i vannet. Når den går i plan skyver båten mye av vannet foran seg istedenfor til siden. Og på en så liten båt føles det ut som om det går MYE fortere enn det det egentlig gå.

 

Min gikk iallfall rundt en 12-14 knop tenker jeg.

Men hvis du prøver på stille vann med motvind så går det mye raskere pga. baugen blir løfta opp og vannet blir ikke kasta framover. Men kan jo fort går rundt også da

Lenke til kommentar
Farten kan nok stemme. Hurtigbåten som trafikkerer her går bare såvidt forbi.  :dribble:

Nekter å tru det med 4 hester, husk på at gummibåter sånn som den jeg hadde og den du har, er breie og ikke akkurat strømlinje forma i vannet. Når den går i plan skyver båten mye av vannet foran seg istedenfor til siden. Og på en så liten båt føles det ut som om det går MYE fortere enn det det egentlig gå.

 

Min gikk iallfall rundt en 12-14 knop tenker jeg.

Men hvis du prøver på stille vann med motvind så går det mye raskere pga. baugen blir løfta opp og vannet blir ikke kasta framover. Men kan jo fort går rundt også da

Det er helt sant! Har også merket at det går fortere i motvind. Jeg har oppblåsbar kjøl på min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...