Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser på min ordre hos Norek at de har flyttet forventet leveringsdato til den 31 mai. Først endret de datoen i shop'en så jeg trodde det var neste levering som var da, dette skjedde på fredag.. nå har de endret i ordren også..

De fikk nok ikke inn nok telefoner til å dekke etterspørselen.

 

Er masse telefoner i omløp ihvertfall. Lurer på om jeg skal plukke med meg min fra jobben imorgen.

Lenke til kommentar
Jeg ser på min ordre hos Norek at de har flyttet forventet leveringsdato til den 31 mai. Først endret de datoen i shop'en så jeg trodde det var neste levering som var da, dette skjedde på fredag.. nå har de endret i ordren også..

De fikk nok ikke inn nok telefoner til å dekke etterspørselen.

 

Er masse telefoner i omløp ihvertfall. Lurer på om jeg skal plukke med meg min fra jobben imorgen.

Tror du har rett i det.. par uker siden sto det at de fikk inn ca.100(husker ikke eksakt). Når jeg bestillte sist onsdag var det 25 av de igjen når jeg bestillte. Hvis de nå har fått 70 istedet for 100 så må jeg vente på neste levering.

Lenke til kommentar
OK ;)

 

Bye the Way Check out denne tråden på Esato a

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92330&start=0 :thumbup:

 

Egen *Post a picture (and video) taken with your K750i* Tråd. Masse flotte bilder der

 

Spesielt Side 7 og 8 :thumbup::dribble: Utrolig kult , når man får så fin kvalitet.

 

Kanskje en ide og starte en sånn tråd her på amobil.no også. Siden Bilde fra Mobil tråden begynner og bli WAY to BIG. Og jeg vedder på at det er maaaaange som kommer til å skaffe seg SE k750i :thumbup:

Hvorfor får jeg ikke opp videoklippene? :dontgetit:

Lenke til kommentar
egentlig veldig jalla det med elkjøp sin K750i pris, for den gjelder kun på internett og de har den ikke i nettbutikken så i praksis er det umulig å få den til den prisen hos elkjøp.

Men hva er prisen hos Elkjøp da?

Og stemmer det at Elkjøp-butikkene fikk dem inn i går kl. 23?

Lenke til kommentar
egentlig veldig jalla det med elkjøp sin K750i pris, for den gjelder kun på internett og de har den ikke i nettbutikken så i praksis er det umulig å få den til den prisen hos elkjøp.

Min erfaring er at det bare er å stille opp hos elkjøp med utskrift av prisen, så får du den til internettpris + portokostnaden. Det greie med el-kjøp er at man får mellomlegget hvis man finner det billigere noe annet sted innen 30 dager, så de er uansett billigst i butikk inntil en måned etter du har kjøpt den.

Lenke til kommentar
Dersom lagerbeholdningen til Elkjøp er til å stole, så er telefonen på lager hos min lokale Elkjøp-butikk. Webprisen hos Elkøp er lik Komplett sin pris: 3494.-.

 

Er det noen som vet hva Elkjøp tar for denne tlf. uten abb. over disk?

Den lager beholdningen er helt feil

 

Jeg så 20 mai kl 23 at dem hadde noen på lager..

Ringte igår til kundeservice for å være sikker, men da sa kundebehandleren at dem har bestilt tlf men at INGEN av butikkene har fått inn enda.

 

Pris uten abb sa hun at var 4300 kr

 

med Telenor Privat + 2200 kr

Lenke til kommentar
Dersom lagerbeholdningen til Elkjøp er til å stole, så er telefonen på lager hos min lokale Elkjøp-butikk. Webprisen hos Elkøp er lik Komplett sin pris: 3494.-.

 

Er det noen som vet hva Elkjøp tar for denne tlf. uten abb. over disk?

Den lager beholdningen er helt feil

 

Jeg så 20 mai kl 23 at dem hadde noen på lager..

Ringte igår til kundeservice for å være sikker, men da sa kundebehandleren at dem har bestilt tlf men at INGEN av butikkene har fått inn enda.

 

Pris uten abb sa hun at var 4300 kr

 

med Telenor Privat + 2200 kr

Hvor mye må man betale for å si opp Privat + med en gang da?

1200 kr?

Lenke til kommentar
OK ;)

 

Bye the Way Check out denne tråden på Esato a

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92330&start=0 :thumbup:

 

Egen *Post a picture (and video) taken with your K750i* Tråd. Masse flotte bilder der

 

Spesielt Side 7 og 8 :thumbup::dribble: Utrolig kult , når man får så fin kvalitet.

 

Kanskje en ide og starte en sånn tråd her på amobil.no også. Siden Bilde fra Mobil tråden begynner og bli WAY to BIG. Og jeg vedder på at det er maaaaange som kommer til å skaffe seg SE k750i :thumbup:

Hvorfor får jeg ikke frem videoene? Får bare et nytt vindu med masse tegn. Hvilken spiller/codec mangler jeg? :dontgetit:

Lenke til kommentar
OK  ;)

 

Bye the Way Check out denne tråden på Esato a 

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92330&start=0 :thumbup:

 

Egen *Post a picture (and video) taken with your K750i* Tråd. Masse flotte bilder der

 

Spesielt Side 7 og 8  :thumbup:  :dribble:  Utrolig kult , når man får så fin kvalitet.

 

Kanskje en ide og starte en sånn tråd her på amobil.no også. Siden Bilde fra Mobil tråden begynner og bli WAY to BIG. Og jeg vedder på at det er maaaaange som kommer til å skaffe seg SE k750i  :thumbup:

Hvorfor får jeg ikke frem videoene? Får bare et nytt vindu med masse tegn. Hvilken spiller/codec mangler jeg? :dontgetit:

Du må åpne 3gp med Quicktime

Lenke til kommentar
Dersom lagerbeholdningen til Elkjøp er til å stole, så er telefonen på lager hos min lokale Elkjøp-butikk. Webprisen hos Elkøp er lik Komplett sin pris: 3494.-.

 

Er det noen som vet hva Elkjøp tar for denne tlf. uten abb. over disk?

Den lager beholdningen er helt feil

 

Jeg så 20 mai kl 23 at dem hadde noen på lager..

Ringte igår til kundeservice for å være sikker, men da sa kundebehandleren at dem har bestilt tlf men at INGEN av butikkene har fått inn enda.

 

Pris uten abb sa hun at var 4300 kr

 

med Telenor Privat + 2200 kr

Hvor mye må man betale for å si opp Privat + med en gang da?

1200 kr?

Synes å huske at det er 1400 og at det blir lavere måned for måned.

Lenke til kommentar

Det med kameralyd vil nesten være avgjørende om hvorvidt jeg vil ha telefonen eller ikke.

 

Nesten slik at jeg venter på D600, hvis det er kameralyd på K750.

D500 som jeg har nå, har mulighet for å fjerne kameralyden, og det er absolutt den beste løsningen.

 

For den som er redd for snikfotografering, så dekkes det av loven andre steder. (Fremvisning av bilde uten samtykke f.eks)

Man trenger sannelig ikke en tvangsimplementering av lyder for å unngå fotograferinger.

Hva er vitsen? Når du hører kameralyden så er allerede bildet tatt ANYWAY!

Har man et så sært behov for å snikfotografere så får man fortsatt tatt bildet, før vedkommende merker noe...

 

Blir jo på en måte like dumt som å legge inn et signal på biler som bryter fartsgrensa, slik at politiet finner de :p

Endret av Naits
Lenke til kommentar
OK  ;)

 

Bye the Way Check out denne tråden på Esato a 

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92330&start=0 :thumbup:

 

Egen *Post a picture (and video) taken with your K750i* Tråd. Masse flotte bilder der

 

Spesielt Side 7 og 8  :thumbup:  :dribble:  Utrolig kult , når man får så fin kvalitet.

 

Kanskje en ide og starte en sånn tråd her på amobil.no også. Siden Bilde fra Mobil tråden begynner og bli WAY to BIG. Og jeg vedder på at det er maaaaange som kommer til å skaffe seg SE k750i  :thumbup:

Hvorfor får jeg ikke frem videoene? Får bare et nytt vindu med masse tegn. Hvilken spiller/codec mangler jeg? :dontgetit:

What ? ER jo ingen som har posta noen filmer der da

Lenke til kommentar
Det med kameralyd vil nesten være avgjørende om hvorvidt jeg vil ha telefonen eller ikke.

 

Nesten slik at jeg venter på D600 hvor det er kameralyd på K750.

D500 som jeg har nå, har mulighet for å fjerne kameralyden, og det er absolutt den beste løsningen.

 

For den som er redd for snikfotografering, så dekkes det av loven andre steder. (Fremvisning av bilde uten samtykke f.eks)

Man trenger sannelig ikke en tvangsimplementering av lyder for å unngå fotograferinger.

Hva er vitsen? Når du hører kameralyden så er allerede bildet tatt ANYWAY!

Har man et så sært behov for å snikfotografere så får man fortsatt tatt bildet, før vedkommende merker noe...

 

Blir jo på en måte like dumt som å legge inn et signal på biler som bryter fartsgrensa, slik at politiet finner de :p

Helt enig.

 

What ? ER jo ingen som har posta noen filmer der da

 

jo, det er det

Lenke til kommentar
Det med kameralyd vil nesten være avgjørende om hvorvidt jeg vil ha telefonen eller ikke.

 

Nesten slik at jeg venter på D600 hvor det er kameralyd på K750.

D500 som jeg har nå, har mulighet for å fjerne kameralyden, og det er absolutt den beste løsningen.

 

For den som er redd for snikfotografering, så dekkes det av loven andre steder. (Fremvisning av bilde uten samtykke f.eks)

Man trenger sannelig ikke en tvangsimplementering av lyder for å unngå fotograferinger.

Hva er vitsen? Når du hører kameralyden så er allerede bildet tatt ANYWAY!

Har man et så sært behov for å snikfotografere så får man fortsatt tatt bildet, før vedkommende merker noe...

 

Blir jo på en måte like dumt som å legge inn et signal på biler som bryter fartsgrensa, slik at politiet finner de :p

Helt enig.

 

What ? ER jo ingen som har posta noen filmer der da

 

jo, det er det

OIA sorry. Ligger litt langt foran jeg. Side 1 ja. Lette som en gal etter nye filmer som folk har posta. ER bra lei av de to filmene der som har vært over allt på NETTET. Når du først skal vise frem mobilens video funksjon så filmer folk noe så trist som det der. Grått vær, grå ender og trist landskap. JAJA :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...