Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett/Norek har jo samme lager så jeg ser det står 100 på lager hos Norek også, men de har ikke gjort noe med ordren min ser jeg. Der står det fortsatt forventet leveringsdato 31/5.. virker ikke som de rekker å pakke i dag. Den skal sendes som bedriftspakke, men det løpet er vel kjørt for i dag.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er det merkelig at flere butikker har fått sånn maks 12 stk og sånt, mens komplett pluttselig sier at de har 100+, de sa rett før helga til meg at det stod 31.5 hos leverandør...

Komplett er jo norges største nettbutikk er de ikke? Det må jo gi litt fordeler regner jeg med?

Lenke til kommentar

23 bruker(e) leser dette emnet (10 gjester og 1 anonyme brukere)

12 medlemmer: DesiRomeO, pologutt, Galilee, Tosh, klorin, ADT, 2mass, MadCowboy, Naits, Simen_1987, Hobbes, Abg

 

 

 

 

oioi...MANGE som er intressert i denne tlfonen!!

er det andre butikekr enn komplett som nå har denne i butikken? altså ikke nettet, men i butikken?

Lenke til kommentar

Vi får vel vente og se på om Komplett begynner å sende ut til noen da? Selv ringte jeg Elkjøp i dag og fikk bekreftet det jeg leste her i trådenl. Selv om det opplyses om at telefonen er på lager er dette ikke tilfelle. Regnet med neste uke og ca. 10 telefoner per butikk i første omgang.

Lenke til kommentar
[...]Har to bestillinger inne nå, mpx & komplett. førstemann i til mølla hos meg :)

Har du bestilt flere?

Korrekt gutten min :) Avbestiller straks jeg vet den første har sent, eller sender i retur alt ettersom :)

 

Gler meg som en unge! Råeste mobil-releasen på en god stund dette!

Lenke til kommentar
Var oppe å hentet min K750i på siba nå i ettermidag, den er snart ferdig oppladet og jeg kommer nok til å leke litt med den i kveld.

 

Vidunderlig er følelsen av å ha den i hånden (vel, er det ikke alltid det med ny mobil ;-)

Hvilken Siba?

Lenke til kommentar
Var oppe å hentet min K750i på siba nå i ettermidag, den er snart ferdig oppladet og jeg kommer nok til å leke litt med den i kveld.

 

Vidunderlig er følelsen av å ha den i hånden (vel, er det ikke alltid det med ny mobil ;-)

Hvilken Siba?

Siba på Furuset i Oslo, de stablet en 5-10 stk. bak disken når jeg betalte min!!

 

retro...

Lenke til kommentar

Retroboy:

 

hvordan visste du at de hadde fått den inn? jeg var på Siba på fredag og da sa de selvfølgelig "den kommer neste uke", og tok dermed ikke noe sjanse å spørre igjen akkurat idag og ventet heller mot slutten av uken. ringte du dem for jeg finner ikke noe tlf til siba bortsett fra +46 nr.

 

Da blir det muligens clara på meg imorgen også da :thumbup:

Endret av Ohny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...