Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer selv om jeg skal bestille den fra Komplett med hjem på kvelden, eller vente og håpe at noen butikker har den over disk imorra...

 

Hadde dem nok på Siba??

Han som kjøpte den der i dag sa det var mellom 5 og 10 der. :)

Hmm lite sjanse at jeg for en hvis jeg drar ditt imorra hvis det er snakk om 5-10 stk, i såfall må jeg være der gry tidlig

:hmm:

 

Hvis jeg legger inn bestillingen på komplett nå, og velger hjem på kvelden, er det større sjanse å få den til imorgen kveld?

 

Ps! Hvor sender komplett varene fra??

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Vurderer selv om jeg skal bestille den fra Komplett med hjem på kvelden, eller vente og håpe at noen butikker har den over disk imorra...

 

Hadde dem nok på Siba??

De fleste får vel inn imorgen tenker jeg.

 

Evt går det ikke mange dagene før samtlige har hatt 5-10 stk inne.

Hmm vil ha den før lørdag, reiser bort for noen dager, digg å ha med ny mobil på reise, ellers hadde jeg nok ha ventet til uka

Lenke til kommentar
oslo

Er det ikke enklere å kjøpe den på Siba.no f.eks. da? Kun 3.890 kr. i butikken dems. Da kan du ha den tidlig i morgen. :)

 

EDIT: Du vil nok ha den i morgen hvis du valgte hjem på kvelden.

den er 2 lapper billigere på komplett :)

men men...nå er det bare å vente :love:

Lenke til kommentar
Vurderer selv om jeg skal bestille den fra Komplett med hjem på kvelden, eller vente og håpe at noen butikker har den over disk imorra...

 

Hadde dem nok på Siba??

Han som kjøpte den der i dag sa det var mellom 5 og 10 der. :)

Hmm lite sjanse at jeg for en hvis jeg drar ditt imorra hvis det er snakk om 5-10 stk, i såfall må jeg være der gry tidlig

:hmm:

 

Hvis jeg legger inn bestillingen på komplett nå, og velger hjem på kvelden, er det større sjanse å få den til imorgen kveld?

 

Ps! Hvor sender komplett varene fra??

Jeg er 99% sikker på at du ikke får den i morgen kveld om du bestiller nå. Det er ikke engang sikkert at de sender den i morgen.

 

Jeg la inn bestilling for en uke siden hos Norek og de fikk jo inn tlf. i dag.. min er ikke pakket ennå og den er bestilt som bedriftspakke ekspress.

 

Komplett/Norek sender fra Sandefjord.

Lenke til kommentar
Vurderer selv om jeg skal bestille den fra Komplett med hjem på kvelden, eller vente og håpe at noen butikker har den over disk imorra...

 

Hadde dem nok på Siba??

Han som kjøpte den der i dag sa det var mellom 5 og 10 der. :)

Hmm lite sjanse at jeg for en hvis jeg drar ditt imorra hvis det er snakk om 5-10 stk, i såfall må jeg være der gry tidlig

:hmm:

 

Hvis jeg legger inn bestillingen på komplett nå, og velger hjem på kvelden, er det større sjanse å få den til imorgen kveld?

 

Ps! Hvor sender komplett varene fra??

Jeg er 99% sikker på at du ikke får den i morgen kveld om du bestiller nå. Det er ikke engang sikkert at de sender den i morgen.

 

Jeg la inn bestilling for en uke siden hos Norek og de fikk jo inn tlf. i dag.. min er ikke pakket ennå og den er bestilt som bedriftspakke ekspress.

 

Komplett/Norek sender fra Sandefjord.

Hehe nå skremte du meg vekk :nei:

 

Tror jeg for stikke innom Siba ved 10 tiden....

Lenke til kommentar

Mye kjafs her om tilgjenelighet om denne mobilen, og jeg kan forstå det...men litt kjedelig i lengden, så jeg kommer med et par tilbake mld om denne mobilen

 

Kamera knappen lyser opp når man går over i kamera modus (dvs skyver dekselet til siden)

led lyset er visst virkelig sterkt og bra, godt tegn.

 

Virker som om SE har gjort leksa si denne gangen.

De har fikset SMS tonene (egenkomponerte)

fikset full skjerm bilde og video, og man kan aktivisere høytaleren under samtale ved kun å trykke på venstre knapp, små ting kanskje men i i daglig bruk stor forskjell!

:love:

Lenke til kommentar
Var oppe å hentet min K750i på siba nå i ettermidag, den er snart ferdig oppladet og jeg kommer nok til å leke litt med den i kveld.

 

Vidunderlig er følelsen av å ha den i hånden (vel, er det ikke alltid det med ny mobil ;-)

Hvilken Siba?

Siba på Furuset i Oslo, de stablet en 5-10 stk. bak disken når jeg betalte min!!

 

retro...

SHIT! HVOR ligger den? ved IKEA et eller annet sted?? Men f, den koster sikkert 500 mer enn på netshop da, de får inn i morgen.. Dersom jeg ikke får sporingsnummer av netshop før onsdag, bestiller jeg hos komplett... de har jo noen. Grunnen til at jeg ikke bestiller der først, er fordi jeg har gode erfaringer med netshop...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...