Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig elkjøp nå har fått den.

Noen som har ringt og sjekket idag??

 

Før var det ikek mulig å bestille den gjennom nettsiden men idag går det an

På hovedlageret deres på forus i Stavanger fikk jeg beskjed om at den muligens kom på onsdag.

Lenke til kommentar

Det er en feil i elkjøps system som gjør at det står at de har dem over alt, mens sannheten er at de ikke engang har fått de inn fra leverandør til hovedlager. ComputerCity får de inn i dag eller i morgen. Personlig dro jeg til Klart Svar på frogner der jeg har fått bestilt en Limited Edition som skulle komme idag.

Endret av Hefla
Lenke til kommentar
Det står på elkjøp sin nettside at værtfall Elkjøp giganten forus har den... Noen som har sjekket dette?

De får den tidligst onsdag. Bar både vært der, og snakket med dem på telefonen. Tror ikke de er helt kloke der ute, for de påstod at de ville selge dem for 800kr med Netcom når den kommer :p

Lenke til kommentar
Det står på elkjøp sin nettside at værtfall Elkjøp giganten forus har den... Noen som har sjekket dette?

De får den tidligst onsdag. Bar både vært der, og snakket med dem på telefonen. Tror ikke de er helt kloke der ute, for de påstod at de ville selge dem for 800kr med Netcom når den kommer :p

Da vil jeg anta at de har røyka litt ass.. Men ikke så alt for mye, klart svar selger den til 2000 med abo og da må jo elkjøp ihvertfall være lavere enn det. Hvis de selger den til 800 blir det nok ganske raskt utsolgt! :)

Lenke til kommentar
Snakket med One2Com akkurat. De fikk telefonene idag og lovet oss 12stk imorgen formiddag. Én dag forsinket.

Hvem var det du jobbet for nå igjen? Siden jeg spør, er det vel ikke reklame, så du kan vel si hvor man kan hente seg en telefon i morra? :)

 

Siden du spør, (EDIT). Tenkte meg om én gang til. Blir nok ansett som reklame.

Send PM du, om du ikke allerede har fått det med deg.

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar
Snakket med One2Com akkurat. De fikk telefonene idag og lovet oss 12stk imorgen formiddag. Én dag forsinket.

Hvem var det du jobbet for nå igjen? Siden jeg spør, er det vel ikke reklame, så du kan vel si hvor man kan hente seg en telefon i morra? :)

Siden du spør, Telebutikken Tønsberg.

Ordner du forumrabatt, eller? :p

Lenke til kommentar
Snakket med One2Com akkurat. De fikk telefonene idag og lovet oss 12stk imorgen formiddag. Én dag forsinket.

Hvem var det du jobbet for nå igjen? Siden jeg spør, er det vel ikke reklame, så du kan vel si hvor man kan hente seg en telefon i morra? :)

Siden du spør, ....

Ordner du forumrabatt, eller? :p

For deg, min venn, 6000 uten abo.

Lenke til kommentar
Snakket med One2Com akkurat. De fikk telefonene idag og lovet oss 12stk imorgen formiddag. Én dag forsinket.

Hvem var det du jobbet for nå igjen? Siden jeg spør, er det vel ikke reklame, så du kan vel si hvor man kan hente seg en telefon i morra? :)

Siden du spør, ....

Ordner du forumrabatt, eller? :p

For deg, min venn, 6000 uten abo.

Haha!! :D

Nei... da tar jeg den til vanlig pris.

Hm.. dårlig gjort at ikke min butikk får den inn snart! :mad:

Lenke til kommentar

Noen som vet om hvordan finish på display er? Er det motstandsdyktig mot riper? Jeg har t610 nå (den er 2 år om noen uker) og displayet ser ut som det har vært utsatt for sandpapir. På min gode gamle T39 så var det umulig å ripe displayet, telefonen datt nesten fra hverandre mens displayet var like fint.

 

Av nye SE modeller virker det som S700 har et ganske hardt glasslag over display, mens k500 virker som er mer en slags plast-greie som tar riper ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...