Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du 5.2 i snitt, og du opprettholder det ut videregående tror jeg ikke du trenger være så veldig redd for å ikke komme inn. Du får tross alt ekstrapoeng for realfag, og jeg regner med du i hvert fall har r1+r2+fy1. 2 ekstra bare der. Dvs: 54 studiepoeng, og minimum er 49.9.

Siden jeg går yrkesrettet skole så må jeg ta forkurs for å få realfag, og man får ikke poeng av SO av forkurs slik jeg forstod det.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at det gamle matte-opplegget var ganske bra sålenge man jobbet strukturert. Skjønner ikke helt hvorfor de prøver å senke stryk-prosenten ved å innføre tull som prosjektoppgaver og maple.

Nå er det jo litt tidlig å si om det fungerer. Blir spennende å se på karakterstatistikken. Så kan man diskutere hvorvidt det er bra eller ikke.

Lenke til kommentar

 

Kaos? Synes det er et veldig bra opplegg.

Når jeg prøvde meg i starten vr det helt umulig å få hjelp. Godt mulig det er blitt noe bedre, men sånn som det var i starten var rimelig håpløst. Liker meg mye bedre i fag som mekfys der man har egne øvingstimer med studass. Alltid fått hjelp der hvis jeg trengte. For mattehjelp har jeg holdt meg til dette forumet : p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...