Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater at førsteklassingene alltid trekker svarteper-kortet når det kommer til eksamen. Ferdig først på fredag og jeg er så drittlei som det er mulig å bli.

 

Gud, gi meg styrke. Jeg vil hjem.

 

Det å ha lengre tid å forberede seg på er jo en av fordelene ved å være førsteklassing! Kunne godt tenkt meg noen flere uker før eksamen dette semesteret.

Endret av Egron123
Lenke til kommentar

Hater at førsteklassingene alltid trekker svarteper-kortet når det kommer til eksamen. Ferdig først på fredag og jeg er så drittlei som det er mulig å bli.

 

Gud, gi meg styrke. Jeg vil hjem.

 

Ja, det er litt synd i grunn. Hvis førsteklassingene hadde vært ferdig i løpet av første uka i desember, så hadde det blitt så fredelig. Mindre kø både i Hangaren og på kiosken. Sikkert blitt en del mindre press på 5-er'n og.

Endret av Raspeball
  • Liker 5
Lenke til kommentar

TheClown: Who cares? Vi kommer alle til å dø på Fredag uansett (dommedag). ingen nytelse eller morro er mulig med den tanken i hodet.

 

Det å ha lengre tid å forberede seg på er jo en av fordelene ved å være førsteklassing! Kunne godt tenkt meg noen flere uker før eksamen dette semesteret.

 

Forelesningene sluttet også 1 uke sent hos oss, så det går vel opp-i-opp.

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Er Fredag en hemmelig øy alle gløsere sendes til på sine gamle dager, siden vi alle skal dø der?

 

Nei. Denne fredagen vil være den siste dagen i Maya-Kalenderen, og det betyr jo naturligvis ragnarokk. Noen mener de kan unslippe jesu' vrede, som han stakkars Liu her http://www.vgtv.no/#!/video/59434/slik-skal-liu-45-overleve-dommedagen, men den ideen blir like latterlig som å fornekte at dommedag kommer.

 

Hvordan klarte du å ikke vite om alt dette før nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...