Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Noen som har priseksempel på trykking av masteroppgave? Type 100 sider, med 10-20 fargesider.

 

Boligmarkedet.

Vil det være flere hybler/kollektiv som annonseres i juni/juli enn det som evt. er ute på finn.no/hybel.no nå?

Det vil bli mer som annonseres etter hvert, men det kommer til å bli mye høyere trykk om boligene som er ute. Privatmarkedet er ganske ille allerede.

SiT.

Når pleier SiT å gi ut tilbud om hybel for de som har søkt ?

Er det lov å lime opp f.eks whiteboards på veggene i hybler leid fra SiT?

 

Takker for svar.

Boliger gis ut fortløpende, og dermed dukker nok mye opp når sommeren nærmer seg (det er jo da de vet om oppsigelsene, som har en måneds frist før utflytting) De har lister på hyblene du kan feste ting i. Noe mer tror jeg ikke er lov, utover ikke-destruktive ting som bluetac ol.

 

Takk bkak :)

 

Er det andre potensielle søkere som har problemer med å velge mellom hva dere vil studere? Send gjerne pm hvis du vil chatte med en som og har problemer med valget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke alle hyblene som har lister man kan feste ting i. Min hybel på NSS har ikke.

NSS= Nedre Singsaker?

 

Jepp. Mulig jeg kunne få installert en list, men har ikke prøvd å spørre. Tror heller ikke SiT bryr seg så veldig om man hamrer inn en liten spiker i veggen.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål:

Hvis jeg søker stilling som studass i TDT4110 (ITGK) til høsten, men får først karakter i august (kont), vil jeg da bli vurdert til stillingen på samme måte som søkere som allerede har karakter (sett at jeg får en god karakter)? Eller, tildeles stillingene før konten er avholdt slik at jeg bare kan droppe å søke? Fikk utsatt eksamen i TDT4110 som var høsten 2011 fordi den ble avholdt på samme tidspunkt som eksamen i Kvante II.

Lenke til kommentar

Noen som har priseksempel på trykking av masteroppgave? Type 100 sider, med 10-20 fargesider.

http://www.ntnu.no/trykk/masteroppgave

 

FAQ-en gir 3 kr per fargeside + 35 øre per svart hvit + 12 kr i innbinding. Så en hundrings per ved 20 sider farge og 80 svarthvitt.

 

Etter hva jeg husker så kan du ikke lenger velge fargeside og ikke. Alt blir "fargesider"; dvs farger der det er andre farger enn svart/hvitt, og svart/hvitt ellers. Betalte vel noe ala 350 spenn for to kopier av min egen.

 

Alle med respekt for seg selv har tavle/whiteboard på veggen. Så ja, det hadde jeg da jeg bodde hos SiT.

 

Men har du tavle på kontoret? :p

Lenke til kommentar

Sant nok, men det er jo ingen ulempe å sitte i nærheten av et tak. Lunsj i solveggen på taket av Realfagbygget er jo tross alt ikke å forakte.

 

Tja, som regel ikke, men noen ganger jo. Var noen dager der sola steiket nå helt jævlig, og med vindu på alle kanter og null gjennomtrekk ble lesesalen tilnærmet lik et drivhus - ikke digg.

Lenke til kommentar

Angående studass: Må man ha hatt eksamen i faget man søker studass-jobb i? Tenker for eksempel på det å være studass i "Brukerkurs i matematikk" når man har hatt eksamen i Matte 1 eller Grunnkurs i analyse 1 (og fått A), for eksempel.

 

EDIT: Så visst slik ut i et skriv jeg fant.

Endret av barkebrød
Lenke til kommentar

Tja, jeg har hørt om folk som har vært undass uten å ha tatt emnet. Tviler på at det er et absolutt krav, spesielt siden det hele tiden dukker opp nye emner.

 

Som undass er man vel ansatt på instituttet, og ikke på fakultetet - og dermed kan de ha andre vilkår for tilsettelse enn det fakultetet bruker for studass. I alle fall slik på IET.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...