Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens vi er inne på semesterkort. Er det flere enn meg som har opplevd at man man står registrert på listene til eksamensvaktene under et helt annet studium enn det man egentlig går på (har studierett på)? Senest under eksamen i dag var jeg oppført som student på "MTPROD", mens det burde vært "BFY" :p Har også vært under "MTFYMA" (mer forståelig, om ikke annet), og i alle fall et annet studie på haugen. Ikke at det gjør meg noe, jeg har aldri opplevd noen problemer med det, det er bare litt finurlig.

Lenke til kommentar

Helt unødvendig ja. Jeg har opplevd å få spørsmål om semesterkort et par ganger, men senest denne uka tok jeg eksamen i et fag som ikke sto på semesterkortet. Kan aldri tenke meg at det blir et problem.

Selv om de skulle spørre om å se det skal det ikke ha noe å si om du har feil fag der. Spurte Studentservice om det forrige semester.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på semesterkort. Er det flere enn meg som har opplevd at man man står registrert på listene til eksamensvaktene under et helt annet studium enn det man egentlig går på (har studierett på)? Senest under eksamen i dag var jeg oppført som student på "MTPROD", mens det burde vært "BFY" :p Har også vært under "MTFYMA" (mer forståelig, om ikke annet), og i alle fall et annet studie på haugen. Ikke at det gjør meg noe, jeg har aldri opplevd noen problemer med det, det er bare litt finurlig.

Har skjedd flere ganger med meg og, men det har visstnok ikke noe å si. Senest i går så glemte jeg linjekoden min, men det var visst ikke nødvendig å skrive den på omslagsarket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...