Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er alle eksamene på trondheim spektrum? ;O

En god del eksamener avholdes i Trondheim Spektrum, men langt fra alle. Jeg har også hatt eksamen i auditorium på Gløs, samt i Idrettsbygget. Ganske mange dragvollfag har dessuten eksamen på Dragvoll.

Skrevet

Prøvde å kjøpe billet til Snoop i siste liten i går, uten å lykkes. En annonse var "selger en tom colaflaske til 1000 kroner, med på kjøpet for du en Snoop billett". Tror han prøvde å sikre seg mot svartebørs anklager på en bisarr måte.

:hmm:

Skrevet

Stikker på gløs nå jeg, for å jobbe. Viktig å være tidlig ute for å få de gode plassene.

Kom på Gløs nå og fikk akkurat den plassen jeg ville ha, så lol@deg!

• Liker 2
Skrevet

David Guetta på torsdag!!!!! :D jeg kan like studentlivet...

Er du gammel nok??!?

Bare kids går jo på guetta.

Men er du høy nok? Er du lav og liten må du stå helt bakerst.

Jeg heldigvis høy nok, men "dessverre" altfor gammel for Guetta gitt. Synd det ikke kommer noe thrash-metal på Uka :S

Skrevet

Det er først etter å ha vært i Oslo og studert noen måneder på juridisk fakultet, og så kommet tilbake til gløshaugen en stund, at jeg ser hvor jævla kjekt man har det her i barteland. Det er virkelig veldig mye bedre fasiliteter her. Latterlig mange tomme lesesalplasser i forhold til hva jeg har blitt vant med.

Og så er det jævla pent på gløs, i grunn...

• Liker 5
Skrevet

UiB og UiO virker begge mye mer nedslitt enn NTNU. Får NTNU pengegaver fra bedrifter som de bruker til å holde fasiliteten i stand, elns.?

Skrevet

David Guetta på torsdag!!!!! :D jeg kan like studentlivet...

Er du gammel nok??!?

Bare kids går jo på guetta.

Men er du høy nok? Er du lav og liten må du stå helt bakerst.

Jeg heldigvis høy nok, men "dessverre" altfor gammel for Guetta gitt. Synd det ikke kommer noe thrash-metal på Uka :S

Spørsmålet var rettet til kvantefysikk, men var jo bare på spøk uansett :wee:

Skrevet

UiB og UiO virker begge mye mer nedslitt enn NTNU. Får NTNU pengegaver fra bedrifter som de bruker til å holde fasiliteten i stand, elns.?

Har ikke vært på verken UiB eller UiO, men syns ikke f.eks. sentralbygget eller kjemiblokkene har spesielt god standard, er det verre på UiB og UiO? Realfagsbygget er jo relativt nytt, så ikke så rart at det har god standard.

Skrevet (endret)

Kjemiblokkene og sentralbyggene er jo nyoppussede/under oppussing, så jeg vet ikke om de er særlig gode eksempler. Der jeg var på UiO var for eksempel doene i svært slett stand, og forelesningssalene jeg besøkte hadde ikke noe lignende det automatiske styringssystemet (for lys/nedrulling av gardiner/projektorer/osv.) vi har i auditoriene på NTNU. Mulig jeg ikke besøkte en stor nok del av universitetet for å få et godt nok inntrykk. Fysikkbygget på UiO bar også preg av å være veldig gammelt og dårlig vedlikeholdt. På UiB er fysikkbygget i enda verre stand, og den største forelesningssalen i realfagbygget der hadde fremdeles en haug med svære CRT-TV-er plassert langs sidene.

Endret av operg
Skrevet

Lisensmannen er på ferde på Nedre Singsakerslette studentby...

Som i NRK? Hæ?

Ja. :)

Må man betale tv-lisens hvis man er folkeregistrert hjemme, men bor i et kollektiv? Hvis man bare lar være å åpne, er det vel ikke mye lisensmannen får gjort uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...