Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du SiT kunne gjort istedenfor da? Spørsmålet er oppriktig ment. :)

Siden jeg ikke blir påvirket av dette er det ikke så farlig for min del. Bare stusser litt hver gang SiT overkjører studentene.

 

Noe de evt. kunne gjort var å faktisk la det slippe igjennom. Men det ville kostet oss andre dyrt, siden de ville hentet pengene på andre måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg har allerede spurt folk på forum om bøker som brukes til matte 1 på siving, fikk gode svar og er kjempefornøyd med boka! :)

 

Nå lurer jeg på om noen hyggelige sjeler kan melde om hvilken bøker dere bruker på matte 2. Har søkt masse på nettet,men det er vanskelig å finne den eksakte boka de bruker på siving for matte 2, det står aldri helt tydelig hvilken som blir foretrukket. Kan noen empatiske sjeler forbarme seg over meg og hjelpe en broder ut?

Tusen takk for svar på forhånd ^^

Lenke til kommentar

Føler meg veldig alene =(

 

Førsteårstudent, dårlig standard på leiligheten, og helt alene. De andre skal gå på Hist, og ta master. Men de kommer ikke før om ei uke, så inntil da er jeg helt alene.

 

Lyspære er gått og, jaja.

 

Greit å ha det litt kjipt nå i starten. Du kommer nemlig fra og med mandag (eller når det starter) ikke til å ha det kjipt på 5 år. Kanskje utenom i ferier da;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Man. På mandag blir jeg UiO-student, to år etter immatrikuleringen på gløshaugen. Får håpe det funker bedre denne gangen...

Gikk ikke du fysmat eller noe slikt på NTNU? Hva gikk galt der?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...