Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal jo på pliktår alle sammen så.. hehe. De var ganske aktive når jeg bodde i Trondheim også. De arrangerte blant annet gratis engelskkurs.

For noen vitser de er. Hva med å sette seg inn i situasjonen i et land før de reiser dit?

Raspeball: Sikkert der på mandag også. Stae jævler.

Hvem er med på å lage en ateiststand med gratis vafler?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at Trondheim er mormonerhovedstaden i Norge. I løpet av 19 år i Bergen møtte jeg ingen mormonere på gaten; i løpet av 8 måneder i Trondheim har jeg møtt 10-12.

Skrevet

For noen vitser de er. Hva med å sette seg inn i situasjonen i et land før de reiser dit?

Såvidt jeg skjønner fokuserer de disse engelskkursene mest mot de internasjonale studentene...

Skrevet

i løpet av 8 måneder i Trondheim har jeg møtt 10-12.

Av en eller annen grunn så vil de ikke snakke med meg. I løpet av 26 år i Trondheim så har jeg kun møtt én mormoner.

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha snakket med en eneste mormoner i løpet av fem år ved NTNU, kanskje de går målrettet mot de som ser litt svakere til sinns ut? :p

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha snakket med en eneste mormoner i løpet av fem år ved NTNU, kanskje de går målrettet mot de som ser litt svakere til sinns ut? :p

:(

Skrevet

Er mormonere og englekurs vanlig på NTNU? Kanskje jeg må revurdere min søknad til høsten ...

Du vil bli overasket over mengden av mormoner, krik'ere og andre tullinger som finnes her på Haugen. Det verste er i eksamensperioden, når de har gudstjeneste eller synger, og det høres over hele Realfagsbygget.

• Liker 1
Skrevet

For de som er lei seg for ikke å ha blitt kontaktet av mormoner kan jeg anbefale http://mormon.org/chat/ . Populære samtaleemner er vitenskap, især diskusjon om virkemåten til magneter :)

Jeg har heller aldri blitt kontaktet av noen mormoner i Trondheim, men kan muligens la meg friste av vafler :p

Skrevet

Bruker fastlegen min hjemme jeg. Bare en liten dagsreise unna..

Har vurdert å bytte til en som er litt nærmere. Får jeg gjøre det til tross for at jeg på papiret fortsatt bor i et annet fylke?

Skrevet

Jeg skiftet fastlege til Trondheim mens jeg var registrert med bostedsadresse i hjemkommunen min (som forøvrig er i et annet fylke), så med mindre noe har skjedd på den fronten så skal det gå helt fint.

Skrevet

Bruker dere legesenteret på Gløshaugen og har fastlege der, eller andre steder? Er de flinke der? Erfaringer?

Jeg har fastlege på Gløs og er fornøyd med det. Greitt å ha kort vei til legen. Han jeg har som lege er visstnok den som har flest pasienter i landet, men jeg merker ikke at det går utover kvaliteten på timene jeg har hos ham. Han er veldig rett på sak og bruker ikke mye tid på utenomsnakk, en lege etter min smak med andre ord. :)

Skrevet

Hvorfor stiller dere ikke noe kritiske spørsmål vedrørende e-poster fra tredje part som ikke eier rettighetene til materialet, og nøyaktigheten i deres informasjon? Det har vel vært noen saker der de automatiske systemene til slike selskaper har bommet brutalt.

Om man mener informasjonen er gal, så gis man vel mulitghet til å melde dette tilbake til NTNU når man får brevet.

Ellers så blir neppe innholdet i dataene som går over nett lagret.

AtW

Skrevet

Bruker dere legesenteret på Gløshaugen og har fastlege der, eller andre steder? Er de flinke der? Erfaringer?

Resepsjonsdama på gløs legesenter suger balle. Makan til lite serviceinnstilt kvinnfolk skal man lete lenge etter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...