Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Very End :D .. Hvem lvl er du nå? skal vi teame? eller, F*** du er på KA2?

Er lvl 91 fixer nå.. Et tips, De som er lvl 78 - 88 . Finn noen Highlevels og teame med og dra til Mort -> Cyborg Camp .... SJUK XP DER!! >,< Levla 18 ganger i helga!! *^_^*

:D:thumbup:

Er på Rubi-ka2 /rimor2 eller hva det heter :/

Er lvl 117 og er i shadowlands, dreper hecklers og får 100000 exp + ;)

Men blir gjerne med å teame med folk...

Lenke til kommentar

Cyborgcamps er ikke sååå bra som man ska ha det til :p

 

Har vert med å kita der noen ganger, Og det er mer jobb en lønn :(

 

*gjeeesp*

 

Endelig fått fiksa meg tir1 armoren :D

Så nå begynner det å bli gøy igjen :p

 

Venter på at orgen min ska gjøre raid i IS for å få taki Frost bound reaper til keeperen min...Så blir det liv tenker jeg :p

 

Men er det noen lowlvl noobs som trenger hjelp å spiller på Rk1 så ikke ver redd skriv /tell shadowkeepa "msg"

 

*So long, I`ll drop by next time :-)*

Lenke til kommentar

Om det er andre Fixere som ikke har gjort Team Fgrid questet ennå, har jeg en på (straks) 130 som kun har gjort den første delen, og orgen er fylt av noobs generelt som ikke vet inn og ut på noe i spillet. Har også tenkt å gjøre det tredje shoulderpad questet, som innebærer å drepe bl.a. Trashking, men tror jeg kan få samlet et org team for det. Har ikke gledet meg særlig til det questet etter å ha sett det vanvittige healdeltaet til Trashking da andre prøvde seg på den ;)

 

Skal gjøre ferdig T1 selv en av dagene, har fått tilbud om hjelp, og farmet noen visions. Hadde jeg ikke blåst en formue på en armordel jeg ikke engang kan bruke for min profession, ville jeg lagt pengene i et ferdig Glyph sett istedet..

 

<.. noob forever

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Må si at jeg er fornøyd med det jeg klarte i AO å få tak i all gode stuffe som en MA kan ha.

Alle? VTE fremfor to Globe of Clarity? ser heller ikke noe alien armor. Eller rbp

vel jeg har rbp men jeg brukte hnt isteden for siden jeg jakter på hecklers.

brukte rbp på min soldier frem isteden for.

 

GoC hadde jeg ikke nei men gad ikke raide så mye i det siste.

og angåene alien armor så dropa jeg det frem til jeg kune få på ql 300 isteden for sitte med noe jeg måte upgrade senere

Lenke til kommentar

Har spilt det en stund, har

 

212 Nano-Tech - Nevincel

206 Enforcer - Avalance

190 Martial Artist - Intende

 

og mange mange lavere :p

(Er ikke sikkert du finner meg alltid på siden WoW begynner å vinne meg over!)

 

 

 

:-) Alltids morro med noen norske

Lenke til kommentar
Er det noen her som gidder og skrive en bitteliten guide på hvordan man får bruke (ingame) "Teamspeak" ?

 

Takk. :yes: ... :thumbup:

Når du bare skal la dine team kammerater høre hva du sier, så trykker du på slve chate - vinduet (høyreclikk) - talk to channel - team. Men du må være i team for å kunne se team på listen.

Lenke til kommentar
Eg er på jakt etter nokon nye pistoler. Er adv lvl 32. Noen tips?

Gjerne Nodrop :)

Du er nok nødt til å ha hjelp fra noen highlvls, men hvis du går til Foreman's Dungeon i TLR (The Longest Road), ta whompah til Bliss for å komme dit. Edit: Fra Bliss, løp/fly vestover, laster du ned "huge map" som det er linket til å min neste post er Foreman's samt alle andre dungeons merket på kartet.

 

Dette er hva du skal finne:

 

Customized IMI Desert Reet 1000

 

Dropper av sjefen i de øverste etasjene, men er stort sett campet.

 

Denne er *meget* bra for en lvl 41+ adventurer.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...