Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Når du sier powerleveler - mener du da at du får et godt team og tar monstre som er ekstremt mye sterkere enn deg og får masse exp for det?

 

Isåfall holder jeg på med det samme, når vi er et lag går jeg og de andre å tar knekken på lvl 150+ monstre selv om vi selv bare er lvl 90 - 100, for liksom elstremt med exp for det :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm, Får vel hive meg med her jeg også da :p

 

Har to caracters, Mainen min er på lvl 104 og heter Shadowkeepa... (Proud member of RKA)

Så har jeg en engineer på lvl 107 om jeg ikke husker feil >_<...Kjent som Locci

 

 

Anyway...På tide å jobbe mer på keeper armoren min :-)

Lenke til kommentar
Når du sier powerleveler - mener du da at du får et godt team og tar monstre som er ekstremt mye sterkere enn deg og får masse exp for det?

 

Ja, jeg driver kun med det, dvs ikke noe missions eller noe annet, kun lvlup, og litt pvp.

 

PS: Annbefales ikke hvis du ikke har nok av penger eller Items til characteren din fra før :p

 

... Er i lvl 78 nå.

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar

Jeg syns det er genialt av spillet å ha med token - boards, det gjør at jeg syns å gjøre oppdrag blir ganske gøy siden man får token som man etterhvert kan få veldig bruk for :) Så hvor mange tokens har dere? 289 her....

 

Bare for å nevne noe, hva er rekorden deres for a levle på en dag?

Min er 15 leveler....

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Er ikke heavily into leveling, men det var litt moro da en NT venn buffet meg noe hinsides, og jeg gikk fra 1 til 30-40 på en dag. Det begynte i Jobe backyard, hvor han ventet utenfor. Han buffet meg opp med pistol og dual ranged, puttet på meg to Electronicums og buffet meg med andre nyttige skills og sendte meg inn. Teamet jeg var i ble stående og måpe da jeg for frem som en tornade med enorme ødeleggelser i mitt kjølvann :!: Det gikk så fort at Hecklerne ble grå til oss på svært kort tid, og vi dro til svampen og drepte spiderne der. Etter det var det fuglegrotta, som jeg kaller den, du vet der man gjerne faller utfor kanten noen ganger og havner på Rubi-Ka.

 

Laget en enforcer tank i går kveld, som ikke er 20 engang ennå, så det går tregt nå. Han er 1hb og skal spesialiseres til team hunting i SL for orgen jeg er i. Det er bare på planleggingsstadiet ennå, men skal bli en egen divisjon.

 

Fixern min har flest tokens, rundt eller over 1700. Målet er (en dag) uberboardet med 1750 eller 2500 tokens, men for å si det slik er Tier 1 armoren a walk in the park til sammenligning (har bare Jobe suiten så langt).

 

Token board er fett, ja. Alle som er enten Clan eller Omni bør virkelig skaffe seg det og makse det. 1000 tokens gir virkelig fete buffs, og det er helt gratis (faktisk får en jo betalt for det da en gjør missions eller slakter mobs for token guns). Bonusene får man helt fra 10 tokens (som gir +30 hitpoints) og oppover, etterhvert får man ikke bare fler hitpoints, men også større nanopool, økende EXP bonus, økt def skills o.s.v.

 

Kort sagt: Det er bare dumt å ikke fylle det opp. Det er ikke krav om SL eller AI for slikt, så også froobsene kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg spillte AO frem til jeg fant ut hvor mye FC bryr seg om kudene sine.

Etter det så slutta jeg.

Kontoene mine er forsat åpene i noen uker til men jeg fornyer ikke og driver ikke på aktivt lenger.

 

Holder med å spillt opp 200+ MA og sånt.

 

Må si at jeg er fornøyd med det jeg klarte i AO å få tak i all gode stuffe som en MA kan ha.

 

My armor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...