Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmz, AO ja, det har jeg spillt en del, men har aldri blitt noe særlig høy level. Starta å spille det igjen 15 desember eller no da den gratis kampanjen starta og ble level 87 Fixer @ RK1. Fikk meg nesten en yalm også, har spart opp 4,8 Millioner credits. Jeg synes at AO er bedre enn EQ2, men AO slår ikke wow. Mulig AO tar av senere når du får yalm og blir over level 100, men nå er det wow som gjelder :). Mulighetene til å twinke og tweake i AO er enorme, men jævlig mye stress, selv med nano nanny. AO har veldig mye bra, men jeg foretrekker wow, tror det er en smaksak ;). Har nicket Anthropod @ RK1 og er med i "sons of valor" hvor jeg faktisk fortsatt er squad commander etter å ha vært inaktiv i flere månder, noe som kan tyde på at ledern har stukket av også :p.

Lenke til kommentar

Men det er derfor vi har yrker i spillet som enforcer :)

Enforcer`er bruker ikke så mye nano, de er best til tanks, bare å sloss... Men hvis man leser over yrkene når man skal starte spillet for første gang vil det stå mye om hva som er bra og dårlig med dem, så man får mye hjelp... Jeg bruker 1 nano tror jeg, men det funker helt bra for meg uten dem :)

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spille AO for 4 år siden og spiller for tiden daglig! Begynte netopp på en doc som nå er lvl 31 på RK 1. Er for tiden ved TOTW så send "Siony" en mld vis du trenger en doc i teamet :D

 

Nanoer er veldig viktig for enhver profession! En enforcer skal være tank og trenger mye hp for å holde all skaden! Derfor har den STORE hp buffer!

Lenke til kommentar
Spillet er gammelt ja, men grafikken suger vel ikke så mye til at det er en MMORPG. Syns det er utrolig mange flotte landskaper og mye fint å få øye på innimellom. Selv er jeg Opfiex adventuerer med lvl 18. Nicket mitt er Amaniel.

Nei ikke vis du tenker på at det er et mmorpg spill, men iforhold til single player spill så suger grafikken ja...

Lenke til kommentar
Hvor laster jeg det ned uten å måtte bruke bittorrent?

Laster det ned nå gjennom Firefox sin nedlastingsting, altså ikke bittorrent, fra Fileplanet @ 107KB/sec. Bare to timer igjen nå :p

Tror du skal ha en real sjanse for å få bedre fart her ifra, enn fra fileplanet.

 

Bare et lite tips.

 

Edit: spørs om du har linje som klarer mer enn 107 kb/sek selfølgelig. :)

 

Edit2: husk å logg deg inn via et ftp-program, og ikke gjennom firefox, for optimal ytelse og mulighet for resume.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Laster det ned nå gjennom Firefox sin nedlastingsting, altså ikke bittorrent, fra Fileplanet @ 107KB/sec. Bare to timer igjen nå :p

Tror du skal ha en real sjanse for å få bedre fart her ifra, enn fra fileplanet.

 

Bare et lite tips.

 

Edit: spørs om du har linje som klarer mer enn 107 kb/sek selfølgelig. :)

 

Edit2: husk å logg deg inn via et ftp-program, og ikke gjennom firefox, for optimal ytelse og mulighet for resume.

Oooh, takk for tipset :dribble: Litt bra med sånn resume ja, i tilfelle maskinen skulle låse seg eller noe tull.

 

Vet ikke hvor mye en 1mbit linje klarer jeg. Ligger på 118KBps nå med FlashFXP.

Hva er maks hastighet på 1mbit?

Lenke til kommentar
Skjedde i dag: "pls get some armor hehe" (bruker en ekkel armor som ser ut som nettingstrømper osv) stod det plutselig så ga en meg 1 000 000. Ganske mye for en lvl 8 character. Var litt morsomt.

Det er mange ididoter i spillet, det skal man vite, det er blitt litt sånn etter at det ble gratis, men heldighvis er mesteparten glade for å hjelpe til. Har også vært borti folk som gir meg mye penger, syns det er hyggelig jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

1000000 creds er jo giga mye for en lvl 8 char da! Har selv ca 50000 og er lvl 22. Har ikke gjord så mye mission så det kan ha med at jeg ikke har så mye penger....

 

Angående Clicksaver: Må man skrive inn hele navne for å få treff? Det er liksom en type sverd som heter sol executor type --- elns, og lurer på om jeg bare kan skrive Sol executor type og kunne få alle typene vis jeg roller? Lurer på om du forstår hva jeg spør om... :blush:

Lenke til kommentar

Om du er usikker på navnet på gjenstanden du søker på, kan du prøve å skrive inn deler av navnet med kommandoen /tell itemsnet navn_på_gjenstand, i chatvinduet.

 

Om du f.eks. skriver /tell itemsnet pepper, vil du mest sannsynlig få 2-3 forslag tilbake, bl.a. worn soft pepper pistol (populært buffverktøy, ubrukelig som våpen)

 

Skriver du inn en liste med gjenstander og lokasjoner, husk på å lagre det før du avslutter CS. Jeg glemte det, og mistet det meste av en laang liste jeg hadde skrevet inn tidligere.

 

 

Missions er en grei måte å tjene penger. 118 fixern min fikk rundt 800k for lootet etter en runde missions da han kom tilbake til Borealis for en kopp te og en prat i solveggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...