Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en av dem som benyttet meg av gratistilbudet for å prøve AO.

Ble rimelig hekta etter en sliten stund. Det jeg spesielt liker er den høye vanskelighetsgraden. Tok litt tid å komme inn i det, særlig siden jeg aldri har spilt den typen spill før. Men det var vel verdt det.

 

Jeg er en lvl 66 adv, på Rk1. ingame nick er Wobbegong.

 

send meg en tell hvis dere er på og trenger en ekstre i teamet, eller trenger hjelp til noe:)

 

Vi sees

Lenke til kommentar

Customer Service Messages

2005-03-17 20:08:04 UTCConnectivity Issues

It has come to our attention that Norwegian players that use the ISP provider, NextGenTel, are experiencing problems with connectivity.

 

 

If you are a customer of NextGenTel, please be advised you may experience problems with crashing and the in-game chat channels.

 

 

Please do not petition or email Funcom support concerning these issues. Contact NextGenTel customer support for help with this matter

 

Lenke til kommentar

Hei

 

Har spillt OA i over 4 år på Rimor serveren. Det er mange Norske som spiller.

Kan absolutt anbefales for de som har litt tålmodighet. Er vel et av de mest kompliserte online spillene selv om det er snart 5 år gammelt. Startet høsten 2001 så grafikk enginen er litt gammel, nytter ikke med moderne grafikkort.

 

Det er 3 servere: Atlantean (RK-1) Rimor (RK-2) og Die Neue Welt (RK-3) som er for Tysktalende.

 

Det er 3 fraktioner du kan være: Omni som hjelper det store intargalaktiske selskapet som utvinner Rubi-Kas naturesurser. Clan som er den lokale motstanden mot dette. Så har vi de nøytrale som ikke bryr seg så mye om den store konflikten (meget enkelt sakt). Når du starter en ny karakter i AO er du nøytral.

 

Beste nybegynner profession er Martial Artist (MA). Det som er bra med MA er at du ikke behøver å oppgradere noe våpen hele tiden og at du har programmer som healer deg. Det er også en av de beste professionene å gå solo med og en av de 2-4 beste "damage dealers" i spillet.

 

Eller så anbefaler jeg alle som prøver AO å lese litt på http://forums.anarchy-online.com/

spesiellt under profession forumene. Øverst på disse sidene er det rootet profession guides. Meget nyttig.

 

Lykke til

PS: vær høfflig når du spør om ting, ikke "plag" folk. De fleste er hyggelige, men som ellers er det noen som er drittsekker.

Lenke til kommentar
Noen som veit om eit norskt AO forum?

 

Btw, noen som kan hjelpe meg å skaffe/lage en implant som gir meg høgre pistol skill?

Hva slags level er du a? Det er et par faktorer som avhenger av om du kan få inn en implant (viktigste er som regel Treatment skillet). MPen min har grønt NP skill (som brukes til å sette sammen implants), men han er ganske ung og har bare 190 ennå, kan buffes litt. Han har forøvrig mer enn nok med å holde seg til main atts og nanoskillene ved distribusjon av IP, det kniper hardt frem til neste level cap.

 

Tror ikke det finnes trafikkerte norske AO forums lengre. Prøv Nordic Alliance, der snakkes det en del norsk.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Hei

 

Har spillt OA i over 4 år på Rimor serveren. Det er mange Norske som spiller.

Det var jo litt lenge, spillet ble jo sluppet 27. juni 2001 ;)

 

Uansett, har spilt lenge på RK2 (aktivt siden januar 2002, begynte nov/des 2001), har en level 214 Meta-Physicist, level 210 Martial Artist, lvl 176 shade som aktive characters. En del alts, 67 Enforcer, 73 Trader + en del lvl 1-15 mules.

 

Har en liten pause nå regner jeg med, venter på patch 15.9, spiller Spellforce: Shadow of the Phoenix imens :)

Lenke til kommentar

Yey! :D Norsk forum om AO! Jeg er Fixer lvl 66 Rubi -Ka 1 ..

 

- Hvem gun er best til fixer?

 

Jeg bruker Mausser Chemical Streamer ( QL 113 ), Den funker bra, Men kunne tenkt meg en som tok litt mer dmg ;)

 

- Skills

 

Jeg har fyllt ALT som er på abillities og på ranged har jeg fyllt Burst og SMG.

På speed, Litt run speed. ( Kjøpt meg yalm :D:D) og på dodge , Evade og Duck.

På nano har jeg fyllt T&S , Matt.Met , *ouf.. tenke:P* .. Vel det som trengs..

 

Og jeg lurer litt på hva dere andre fixere har fyllt opp..

 

Btw; Noen tips om hvem gun jeg kan skaffe? Tenkte på dual wield på Gamma ejector. Og perennium Beamer, er den noe bra??

 

Send tell ;)

Kaller meg for clanshora der og:P

Min burst dmg er på 1200, Attacken min er 500

Lenke til kommentar

Beklager, kan ikke hjelpe deg..

 

Men jeg trenger også hjelp:

 

Jeg er lvl 100 enforcer, og trenger et nytt 2handed edge weapon, noen som vil anbefale noe? Har forsatt Stygian Desolator, men det sutter nå :nei:

Har 650 i 2h edge, 550 i brawling og 450 i fast attack...

Har hørt at jeg burde skaffe meg en såkalt "Panther QL100 - 102".. Så jeg klarte å skaffe en, men det var Ql(Quality Level) 105, og krevde gudomelig meg skills, ja den krevde over 1000 i 2h edge :ohmy:

Så isåfall, hvis noen vet om noen bedre sverd for lvl 100 enf, bedre en Stygian Desolator, være så snill å gi meg et tips til sverd og hvor man finner det...

Eller hvis du har en QL100-102 panther og spiller på rubi-ka2 OG har lyst til å selge den, evt bytte - bare ta kontakt!

Lenke til kommentar

Har en "alt-i-ett" Doctor lvl 61 bruker Stygian (ql 100 på all armor og imps) han slår hard, healer bra og god tank. Driver kun med powerlvl så jeg går opp i lvl ganske fort

 

Jeg lurer også på det samme som "The Very End" gjør. + har hørt at jeg burde satse på 1he for noe som heter "bear" sverd ting elns.... "dontgetit" :dontgetit:

 

ps: hvis det er noen her på lvl 60-70 (MA, ADV, DOC) som har lyst på pvp så si ifra

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...