Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en avg spiller et sted mellom 15 - 30 days /played. (men tenker sånn ca 22 dager) Altså med litt effort hvor du prøver å lvle så mye som mulig uten å bruke tid på å dulle med alt mulig rart.

 

 

Skal sies at utgangspungtet er at du ikke har tilgang til en 220 fra før, da dette endrer regnestykket radikalt.

Endret av j0achim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som kan si meg sånn ca hvor langt tid played det tar å nå 220? altså på nivå 1?

Ja, ca 15-30 /played, da og med litt tulling på vei. Hvor lang tid du bruker på å få så mye /played er opp til deg, men tipper en vanlig spiller med expansions bruker ca. 3-8måneder. Kjappeste jeg har sett uten exploit tror jeg var i underkant av 1måned.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Den er ikke helt klar enda :p

Men er relativt ny video av den ute da :)

 

Jeg spiller fra tid til annen, men varierer, har spilt Diablo 3 litt mye i det siste :p

 

Jeg spiller som nevnt av og til på RK2, Endy, 220 shade.

Var det ikke noen av dere som hadde en doc? Kanskje vi kunne farmer en dag sammen eller noe, mitaar f.eks. Ganske enkelt om man ikke har lag, og klarer det med en god doc og shade,

Kjappe penger, jeg trenger bare en spirit eller to samt noen piercing NCU's så har jeg det jeg trenger - resten kan selges :)

Lenke til kommentar

Haha ja :p

De kom langt med forige motor dem holdt på med i noen år, men de scrappa den siden det var en del begrensninger. Om du går på youtube og søker etter noe med AO graphics 2012 eller annet skvip, så er jeg sikker den nye video'n ligger der et sted :)

 

Jeg trur dem foreløpig har ETA på 2012 på denne, men som nevnt er dette bare antagninger :)

Lenke til kommentar

De jobbet med Ogre-engine for å få til DX9 i Anarchy Online, men etter å ha diskutert litt fram og tilbake endte de opp med å skrinlegge det og heller benytte seg av den nye versjonen av Dreamworld som ble brukt i Age of Conan.

 

Dreamworld ble, som mange ikke vet, laget for Anarchy Online. Den ble senere oppgradert ganske heftig for å bli brukt i Age of Conan. En enda nyere versjon skal brukes i The Secret World.

Lenke til kommentar

Jeg har selv tatt en god pause fra AO. Nå er det Diablo 3 som er prioritert.

 

De har nylig ansatt flere developer, bla. en som går under nicket "Vhab", som er mest kjent fyren som lagde boter som Helpbot osv.

 

Det kommer også en ny Character Login Screen (Veldig lik den i Diablo 3 \ WoW), slik at man kan bytte character uten og avslutte spillet.

(Du kan prøve den på TestLive om du ønsker)

 

Ellers så kommer det ny Global Market Search veldig snart (neste patch), hvor du ikke lenger behøver AI Shop.

Alt foregår via ingame nettleseren hvor du kan kjøpe\selge ting.

Lenke til kommentar

Problemet med Anarchy Online er mangelen på spillere, utviklingssyklusen og mangelen på spillere.

 

Synd å si det, jeg har spilt siden 2002, men AO har ett år, toppen to, igjen å leve.

 

 

Vet du noe om de noen gang kommer til å slå sammen Atlantean og Rimor (Server merge)?

 

Om det vil ha noe praktisk betydning vet jeg ikke, virker som om de som er igjen bare spiller av ren avhengighet, levler sin femte enforcer på en fjerde account.

 

Var logget inn for litt siden og da var det stort sett bare farmere igjen virket det som.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også inntrykk av at spillet gikk mer og mer mot en spillerbase som spiller av "avhengighet" eller rutine. Måten spillet har instanced nesten alle steder hvor du kan skaffe phats så er det heller ingen naturlig begrensning på hvor mange som kan ha alle de feteste tingene, og bra items ble på en måte en obligatorisk jobb istedet for en bonus.

 

På dette punktet er ikke Anarchy unikt, men hvis du også tar i betraktning at spiller har null rekruttering så blir det bare disse gamle spillerne som gjør det samme om og om igjen. Spillmekanikken og grafikken er også forferdelig utdatert (sorry), og alle utvidelsespakkene og oppdateringene har mutert spillet til et ugjenkjennelig ubalansert beist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...