Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Tiden renner for ut for AO på nåværende tidspunkt mener jeg, og det hjelper ikke mye at Funcom lover og lover men aldri innfrir, problemet med dette er at det er det første en ny spiller plukker opp når de faktisk begynner å spille. De burde kanskje ta på seg mindre prosjekter som de faktisk kan fullføre, ikke minst spillet er en av de dyreste spillene på markedet som faktisk fremdeles benytter seg av månedlig abonnement, og da kommer mikro transaksjoner på toppen av dette. Jeg har vært en betalende kunde i vèl 12 år hvor i nesten 5 år har jeg betalt for 5 kontoer à 15€ per måned. Nå skal det sies at jeg har hatt en del pauser men jeg tør å påstå at jeg har betalt for ca 60~75% av tiden de 12 siste årene, som jeg gjorde mest fordi jeg følte at ett norsk selskap skulle jeg støtte, men nå er det nok når de faktisk kommer med en oppdatering av enten re-balansering eller grafikk skal jeg prøve meg igjen.

 

Etter merge var det ett yrende liv hvor det var mulig å spille nesten likt som for 4~ år siden, men i og med at "alle" (de fleste) er eller har 220 pockets så ender du opp med samme mølje som har vært hoved problemet de siste årene mer krangling når en skal power-levele, ærlig talt i ett spill hvor det tar 10+++ døgn å bli topp level (da når en power levler) er dette eneste måten å faktisk spille spillet. Det burde ikke være slik, men sånn er det blitt i en tid hvor topp level kan kjøpes eller oppnåes med null til ingen arbeid, det kreves at progresjon må være mulig for alle å oppnå på en raskere og enklere måte.

 

La oss ta for oss en ny spiller i AO han bruke kanskje 2-10 timer alene på å finne ut hvordan i svarte han skal komme seg fra newbie island til sin destinasjon, deretter gå en seg lett vill og kan bruke dagesvis på å komme seg videre i spillet før noen tar han eller henne seg under sine vinger og kanskje lærer spillet, og selv da vil jeg si at 9 av 10 forlater spillet etter meget kort stund. Av den enkle grunn av at idag så kommer de fleste spill med hjelpe systemer som ikke nødvendigvis gjør spillet i seg selv enklere men funksjonalitet som er intuitiv og fungerer. Nå skal de riktig nok komme med en oppdatering "Soon™" men jeg nekter å tro det før jeg får se det.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen burde skrive en oppgave om AO. Et helt unikt tilfelle av inflasjon av ingame-økonomi, power creep og og et massivt makkverk av balanse etter årevis med patcher og ekspansjoner.

Jepp. Mye tull i AO. Synd egentlig. når det er såpass bra spill egentlig.

 

Inntill nylig (2ukersiden?), så har det eksistert en dupe bug i det nye GMI systemet, så de fleste som visste om den kunne fint skaffet seg ubegrenset med penger og items.

 

Selv hatt en god pause fra spillet, tror nok neppe jeg skal spille noe før den nye motoren en dag kommer, så får vi se hvordan det tar seg opp mtp folk \ bugs osv. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ingen som følger med mere? :p

 

 

http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=607346

 

FC2.pngMonthly Development Update - 3rd September 2013
Hhi everybody,
I am very happy today to announce the beginning of beta for the new rendering engine signups. Please follow this link to sign-up for the closed beta.
https://register.funcom.com/account/ao_beta/ctrl/

We will be inviting people into the closed beta in waves and eventually we will drop the NDA and transition the closed beta to the open beta. For now we hope that players, both past and present, will indicate their interest by signing up.

In these early stages of the closed beta, we will not provide the ability to copy over characters to the beta server. This is because the New Player Experience is also available in the closed beta and we would like to get as many eyes on this new content as possible. As the beta progresses, we will add the ability to copy over characters and gather focused feedback on higher level areas.

In other news, the itemshop has undergone a visual revamp which will be released on Tuesday the 3rd of September. This update will also contain a new sub-category system for easier browsing and all the items in the itemshop have been resorted for this purpose. Less popular social items will be removed and some new items will be added. Among them are the long awaited SSC "Bastion" Nanopaint Chip, Old English Trading Company Retropads, a Bucket helmet and of course, your new best friend: The Pink Silvertail.

Genele has been hard at work revamping the whompah system. I'll let her provide all of the new details about where the new whompah outposts will be added in her update next month. Macrosun has been teaching the residents of Rubi-Ka about rainmaps in the new engine - finally the citizens of Rubi-Ka have fixed all of the holes in their ceilings. Nobody likes a soggy leet.

That's it for this up
date, thanks for listening!
Lenke til kommentar

For en som ikke har spilt på noen år, kan noen utdype denne exploiten litt?

 

 

After purchasing a particular package of items I noticed I could infinitely re-create these items in a system of duplication - creating new characters. This was a bigger deal than xp spools as I could create pvp points - ip reset points - tokens etc. all in great quantities infinitely. And so I did. I was making several hundred million credits worth of product in exactly 3 minutes over and over again. Making new characters and collecting items which were not bound and selling wholesale packets of tokens and pvp points by the bag filled of stacks I choose a favorable blue icon to represent these.
I reported the exploit the second time I completed the duplication process or about 1.5 billion credits worth in - I was told by a gm I was not to be punished for this and the product was removed from the market so no one else could buy it. I suggested some changes and they were implemented - but I having bought the original package was able to still infinitely create items and so I did. I contacted 24/7 sellers and set up distribution deals selling wholesale goods with a face value - if bought from the in-game store of several thousand U.S. dollars. In two hours I had an account worth more than players who consecutively played the game for several years - purchasing full combined 300 - loot rights to equips - rbp's whatever I could get of value over what I could hold on 2 accounts filled with characters who had reached the credit lim
Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...