Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner AO på en måte men hver gang jeg vender tilbake og logger på er organisasjonen min like jævla inaktiv og minimalt av påloggede venner, så hva skal jeg gjøre, lage en ny tl5 twink?, farme aixp?, farme 2500 token board?, makse ut equipment? twinke på 280/300symbs? bleh da gamer jeg heller noe annet.

 

Håper de får bruke en god slump på markedsføring av releasingen av den nye gfx motorn så det strømmer på med nye/gamle folk sånn at det blir litt liv i spillet igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst å begynne med Anarchy Online igjen, men da jeg sluttet sist slettet jeg alle mine toons og ga bort alt jeg hadde pga. jeg rett og slett var blitt så avhengig at jeg hadde 4-5 kontoer aktive.

 

Hvilken realm spiller folket her på? Jeg spilte på RK1, men starter jeg igjen ønsker jeg å starte med nye ark.

Jeg har ingen ressurser, så en org som kunne hjulpet med dungeons osv. for å få tak i litt leveling utstyr er ønskelig. Pengestøtte tror jeg nok ikke er nødvendig.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg spiller på RK2 fra tid til annen, men er ganske dødt her for å være ærlig hehe.

Anbefaler å vente til grafikk updaten er her, tror det blir mer folk da også! Og så har dem tenkt å slå sammen serverene på et tidspunkt, noe som jeg tror blir veldig bra med tanke på at det da vil virke som det er flere folk sammen siden alt er samlet på en server :)

Lenke til kommentar

Rk1 her de gangene jeg reaktiverer accounten

 

Gjerne en kraftig UI update også. Heiv med på en gratis-weekend for et halvt års tid siden, og ble overrasket over hvor elendig user interfacet faktisk var. Vindu oppå vindu oppå vindu oppå vindu, og måtte lukke hvert enkelt vindu for seg.

 

Finnes noen fine interface mods, samt. når man kan hotkeysene for alt man bruker til vanlig og får lagt alt man vil ha oppe hele tiden tilrette vil jeg si interfacen er ganske grei, men regner med det blir en kraftig update når Gfx motoren kommer, en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Har holdt på i rundt 4 timer i dag for å prøve å få tilgang til kontoen min igjen. Passordet mitt på alle funcom-kontoene mine sluttet å virke.

 

Har vært i kontakt med live support som mente jeg var låst ute pga. for mange feile forsøk, men dette stemmer ikke. Jeg skrev passordet riktig hver gang. Det jeg tror har skjedd er at de har bannet meg pga. jeg prøvde å opprette 4 nye kontoer på rad fordi jeg ville prøve å multiboxe.

 

Har mailet fram og tilbake med support nå. Fram til nå har de prøvd å verifisere at jeg er hvem jeg sier jeg er, men selve problemet har de ikke forstått så jeg sitter her fortsatt uten noen konto.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde at jeg måtte få bekreftet kontoen min når jeg forsøkte å logge inn på web sidene da jeg hadde vært inaktiv for lenge.

Regner med launcher ikke har noen måte å si fra om dette, så sikkert det samme som hadde skjedd til deg, og så ble du sperret for å ha forsøkt å logge inn på "inaktiv" konto for mange ganger.

Lenke til kommentar

Satt på jobb i dag, lite å gjøre, så jeg satt og så AO-videoer på Youtube, lastet ned soundtrack og koste meg. Nå sitter jeg og patcher, og lurer på om det fremdeles er litt liv igjen i Rimor? Håper ikke altfor mye har forandret seg... Jeg var i Inner Circle da jeg sist sluttet, regner med de er adundas, siden hele orgen iflg Auno består av applicants.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dinget lvl 170 i går på min NT. Har fått tilbake lysten til å spille nå som jeg bare har en toon.

Før hadde jeg så mange toons at jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken jeg skulle spille og da gikk jeg lei.

 

NT er noe vanskelig å soloe med, men i går gjorde jeg både ado garden key og første del av ado brain (for å få spec 3). Eneste mob jeg trengte hjelp med var Amok Baraton.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...