Gå til innhold

Bedre ytelse med Sapphire Radeon X800PRO 256MB?


-Pondus-

Anbefalte innlegg

Jeg har pr i dag ett Sapphire Radeon Atlantis 9800PRO 128MB på AMD 64 3500+.Synes ikke spill går så smooth som jeg ønsker.Vil jeg få bedre ytelse med ett Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP? Eller MÅ jeg ha XT versjonen,er den mye bedre en X800PRO? :hmm::yes:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har pr i dag ett Sapphire Radeon Atlantis 9800PRO 128MB på AMD 64 3500+.Synes ikke spill går så smooth som jeg ønsker.Vil jeg få bedre ytelse med ett Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP? Eller MÅ jeg ha XT versjonen,er den mye bedre en X800PRO?  :hmm:  :yes:

Hvilken oppløsning kjører du spill i?

Jeg må kjøre feks NFS U2 i 1280x1024,ennå så er det ikke helt smooth.Vil kjøre det på max av alt,dvs 1600x1200 med max oppløsning på skjermkort og i spillet. :thumbup: Hva BURDE jeg gå for?

Lenke til kommentar
jeg ville nok gått for et x800xt/xt pe da.

det er nok mulig å kjøre det i de instillingene med det x800pro også, men jeg er ikke sikker.

men du er garantert full oppløsning med x800xt/xt pe da ;)

Hmm,ok. :) Får se hva det blir til,lommeboka bestemmer,dessverre. :D

 

Hvilke av disse da?

 

Nr 1:

Kort 1.

 

Nr 2:

Kort 2.

 

Ganske lik pris så,siste? :hmm:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

X800Pro burde holde lenge det. Jeg kjører Pentium 4 3Ghz Prescott, 1Ghz Kingston HyperX, WD Raptor SATA +++, med BBA ATI X800 Pro. Og det kjører HL2, Doom 3 og NFSU2 smooth. Selv med AA på 4x. Men det er klart at hvis du vil ha høyt tak på FPS'n din så bør du selvsagt tenke på X800XT. Men jeg ser ikke at det er verdt det. Det er min mening i forhold til erfaringen med mitt X800Pro. Strålende fornøyd! :thumbup:

Lenke til kommentar
X800Pro burde holde lenge det. Jeg kjører Pentium 4 3Ghz Prescott, 1Ghz Kingston HyperX, WD Raptor SATA +++, med BBA ATI X800 Pro. Og det kjører HL2, Doom 3 og NFSU2 smooth. Selv med AA på 4x. Men det er klart at hvis du vil ha høyt tak på FPS'n din så bør du selvsagt tenke på X800XT. Men jeg ser ikke at det er verdt det. Det er min mening i forhold til erfaringen med mitt X800Pro. Strålende fornøyd! :thumbup:

Ok,men vil ha alle innst på MAX! :whistle: Når jeg første bytter skjermkort tar jeg ett meget bra,bytter det ut kun hvert 2-3år så. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...