Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg solgte faktisk mitt MGS3 fordi jeg trodde Subsistence kom ut snart. Jeg tok feil :p Så nå får jeg ikke spilt før det kommer ut, en gang i Mai eller.no.

 

Gleder meg veldig. Vi må lage noen turneringer sammen Online, i hvert fall en del kamper :)

5255451[/snapback]

Kjempeidé! Det må vi få til.
Lenke til kommentar

Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft :D

5257741[/snapback]

 

Øhh... Splinter Cell Chaos Theory :hmm::tease:

Lenke til kommentar

Jeg husker de videoene jeg så fra multiplayer delen. Jeg tror dette spillet kan bli grunnen til at jeg kobler min ps2 til nettet :D Gleder meg til å få spilt.

 

Edit: Vi må finne kodenavn til oss selv som vi bruker online da. Snake bruker jo kodenavn på sine oppdrag, så da må vel vi og, i riktig MGS stil ;)

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar

Hehe. Sant nok. Blir sikker tusenvis forskjellige Snaker online. Sn4ke, sn@ke, snake^, Sol!d Snak3, osv osv. Samme med B!g Boss, Bigg B0ss, osv. :p

 

Jeg blir nok å bruke en av de artige Metal Gear Codenamegeneratorene vi finner online. Som denne http://www.metalgearnamegenerator.com/ eller denne http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/1418/

;)

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft :D

5257741[/snapback]

 

Øhh... Splinter Cell Chaos Theory :hmm::tease:

5257869[/snapback]

 

Poenget er jo at det er Metal Gear Solid. SC er ikke MGS.

Lenke til kommentar
Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft :D

5257741[/snapback]

 

Øhh... Splinter Cell Chaos Theory :hmm::tease:

5257869[/snapback]

 

Poenget er jo at det er Metal Gear Solid. SC er ikke MGS.

5259342[/snapback]

 

Poenget mitt er at dette ikke er helt nytt :p

Neida, tror det blir fantastisk kult :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe. Sant nok. Blir sikker tusenvis forskjellige Snaker online. Sn4ke, sn@ke, snake^, Sol!d Snak3, osv osv. Samme med B!g Boss, Bigg B0ss, osv. :p

 

Jeg blir nok å bruke en av de artige Metal Gear Codenamegeneratorene vi finner online. Som denne http://www.metalgearnamegenerator.com/ eller denne http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/1418/

;)

5259165[/snapback]

 

Hehe, prøvde meg fram på de code name generatorene der, fikk disse to navna:

 

- Lone Python

- Stalking FlyingSquirrel

 

Tviler på at noen av dem kommer til å bli tatt i bruk med spillet hehe.

Lenke til kommentar
Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft :D

5257741[/snapback]

 

Øhh... Splinter Cell Chaos Theory :hmm::tease:

5257869[/snapback]

 

Løper man rundt i skogen i Chaos Theory? :whistle:

 

(Kverulere :innocent: )

Endret av Agres
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...