Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer til å være stealth camo med i spillet? Det hadde jeg ikke fått med meg. Burde bli kult det, men det er vel sånn at man får det når man runder spillet på en spesiell måte, akkurat som på de andre mgs spillene. Sånn er det best syns jeg. Det hadde vært kjedelig å begynne med den saken, da hadde spillet blitt for lett. Det er i utfordringen at underholdningen ligger.

Lenke til kommentar

Man kan få både Bandana og Stealth Camo i MGS 1&2 om man fullfører spillet viss antall ganger. Men husker ikke akkurat det nå. På MSG2 er det kult å slå marines folkene som står og hører på talen til kommandøren. Slår man en så falle han på de andre og de skjønner ikke noe som helst :p Håper det er noe slikt for MGS3 også.

Lenke til kommentar

Spillte MGS2 i dag, så gjorde jeg noe gøy og....umennesklig

Jeg kom til en vakt "Freeze" sa jeg, han holdt opp begge armene, jeg skøyt høyre armen "Auu!" sier han. Så skyter jeg han i beinet, "OMFG AUU!!" sier han. Så ser jeg på han. Han prøver så vidt og stå, og holde opp handen. Hilarious!!! og etter det skyter jeg han i hodet

 

 

:D

Lenke til kommentar

10 dager igjen...Tiden går så seint!

*Setteseginnifremtidsbilenfratilbaketilfremtidenoggåfremoveritidmodus*

 

Okay, i tillegg til vår nedtelling til mgs3, minner. Så kan vi ha en "lek" her.

 

Hva er det mest "Grusomste" og "Morsomste" tingen du har gjort på en vakt.

 

Min ting kan du se lengere opp.

Men i MGS:TTS til gamecube(før jeg solgte GC'en og MGS:TTS) tok jeg på stealth og banka en guard han var så forvirra!

post-185-1109010644_thumb.jpg

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...