Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg nettopp spillt gjennom hele MGS3 nok en gang. Målet var å få alle camoene til alle bossene, på "hard". Det greide jeg fint, men nå har jeg et spørsmål ang det. Camoen som heter "Snake", hva gjør egentlig den? Alle andre camoene du får fra bosser har jo spesielle evner, som du gjerne får opplyst av Sigint når du ringer han. Men "Snake" camoen sier han ikke en dritt om..

 

Anyone? :)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Nå har jeg nettopp spillt gjennom hele MGS3 nok en gang.  Målet var å få alle camoene til alle bossene, på "hard".  Det greide jeg fint, men nå har jeg et spørsmål ang det.  Camoen som heter "Snake", hva gjør egentlig den? Alle andre camoene du får fra bosser har jo spesielle evner, som du gjerne får opplyst av Sigint når du ringer han.  Men "Snake" camoen sier han ikke en dritt om..

 

Anyone? :)

5512848[/snapback]

 

Med en gang du tar på en ny camo kan du "ringe" sigint (sikkert stafe leif) så forklarer han det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å hjelpe meg, holder på med å få skutt alle de forbanna froskene nå. Har kommet til Motorsykkelflukten fra Groznyj Grad, og for et helvete det er å ta de froskene i fart. Noen andre her som har gjort det? Et par av de froskene du må skyte i fart, er jo nesten helt umulige da. Jeg ser dem, men rekker jo ikke å stille inn siktet. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...